دانلود سریال
Frankly Speaking رک و راست

121 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12
10
/
5.7
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Frankly Speaking (رک و راست) به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای Frankly Speaking (رک و راست) به صورت رایگان

خلاصه سریال «Frankly Speaking»

یک گوینده باتجربه تلویزیونی پس از یک حادثه ناگوار روی آنتن، دعوت می شود تا در یک برنامه متنوع ظاهر شود، اما به زودی خودش را درگیر یک رابطه‌ی عاشقانه در محیط کار پیدا می‌کند که او را شگفت‌زده می‌کند...

 

عوامل سریال « Frankly Speaking»

این سریال پخش خود را در سال 2024 میلادی از سوی کشور کره در ژانر درام، عاشقانه و کمدی با رده‌بندی سنی 13+ سال و مدت زمان 50 دقیقه به ازای هر قسمت آغاز کرده است. «برو کیونگ پیو»، «کانگ هانا» و «جو جونگ هیوک» از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه تلوزیونی به شمار می‌روند. شبکه چند رسانه‌ای «نتفلیکس» پخش‌کننده رسمی این مجموعه سریالی است.

 

نقد و بررسی سریال «صادقانه صحبت کردن»

این سریال به دست شبکه‌ی چندرسانه‌ای «نتفلیکس» منتشر شده است و با پخش اولین قسمت‌های خود، توانسته به سرعت جای خودش را در دل دوست‌داران ژانر کمدی باز کند. به جرئت می‌توانیم بگوییم که لحن سبک و خنده‌دار این سریال در کنار بازیگرانی که به خوبی نقش‌های خود را ایفا می‌کنند، چنان نمایش قدرتمندی در قسمت اول از خود نشان می‌دهند که باعث می‌شود این اثر را در دسته‌ی «بهترین سریال‌های کمدی سال 2024» جای دهیم. قسمت آزمایشی هر سریالی، مهم‌ترین اپیزود آن به شمار می‌رود چراکه لحن و ریتم کل سریال را تعیین می‌کند و به بینندگان نگاهی اجمالی به آنچه می‌توانند از قسمت‌های بعدی انتظار داشته باشند می‌دهد. در حالی که برخی از سریال‌ها زمان زیادی برای توسعه‌ی خط داستانی و شخصیت‌های خود نیاز دارند، برخی دیگر شروع قدرتمندی دارند که به سرعت بیننده را قلاب می‌کند و خوشبختانه، این سریال به دسته‌ی دوم تعلق دارد! قسمت اول بیش از یک ساعت زمان دارد و این مقدار زمان، بیش از حد کافی‌ست تا هر مخاطبی را درگیر قصه‌ی این سریال و شخصیت‌هایش کند. نویسندگان این سریال کار چشمگیری در حفظ تمرکز روی دو قهرمان اصلی خود انجام می‌دهند و به خوبی می‌توانند زندگی متفاوت و مسیرهای شغلی هر دو شخصیت را به نمایش بگذارند و در موقع نیاز، آن‌ها را در یکدیگر ترکیب کنند (منظورمان صحنه‌ی گیر افتادن در آسانسور است). 
به طور کلی این اثر در قسمت‌های ابتدایی عالی عمل می‌کند و با ریتم سریع روایت (که مختص به ژانر کمدی است) به خوبی می‌تواند بیننده‌ها را درگیر کند و آن‌ها به حال و هوای دنیای خود عادت دهد. با این حال زمانی که نوبت به روکردن کارت‌های نهایی می‌رسد، نویسندگان شما را در آخرین لحظه‌ی قسمت اول میخ‌کوب می‌کنند و چنان اشتیاقی برای تماشای قسمت‌های بعدی در شما ایجاد می‌کنند که نمی‌تواند برای تماشای ادامه‌ی قصه صبر کنید! در واقع می‌توان گفت این همان نقطه‌ای است که طرح اصلی سریال معرفی می‌شود و روایت کلی سریال را شکل می‌دهد. در نتیجه می‌توان قسمت اول را نیم‌نگاهی دقیق به کلیت سریال دانست، سریالی که با بهره‌مندی از بازیگران ماهر و لحن کمدی گیرا و منحصربه‌فرد، توانایی تبدیل شدن به سریال مورد علاقه‌ی شما در ژانر کمدی و عاشقانه را دارد. اگر به تماشای این مجموعه سریالی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این سریال را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.