دانلود سریال
Dark Matter ماده سیاه

750 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 14169
10
/
7.7
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dark Matter 2024 (ماده سیاه) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال Dark Matter 2024 (ماده سیاه) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال Dark Matter

مردی ربوده می‌شود تا نسخه‌ای دیگر از زندگی‌اش را تجربه کند. در میان آن زندگی زیبایی که می‌توانست تجربه کند، او سفری دلخراش را آغاز می‌کند تا به خانواده واقعی‌اش بازگردد و آن‌ها را از شر وحشتناک‌ترین دشمنشان نجات دهد: خودش!

 

عوامل سریال Dark matter 2024

این سریال در سال 2024 میلادی از سوی شبکه چندرسانه‌ای «Apple TV» به نویسندگی و کارگردانی «بلیک کروچ» با حضور ستارگان نامداری نظیر «جوئل اگرتون» و «جنیفر کانلی» در ژانر درام، علمی‌تخیلی و دلهره ساخته و عرضه شده است. این اثر از روی رمانی با همین نام اقتباس شده که نویسنده‌اش «بلیک کروچ» می‌باشد. 

 

نقد و بررسی سریال «ماده سیاه 2024»

دنیاهای موازی در چند سال اخیر تبدیل به یک متریال داستانی بسیار جذاب برای فیلمسازان شده است. این ایده در دنیای سینمایی مارول به شکلی بسط داده شد تا تمامی مخاطبین بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. شبکه اپل تی‌وی نیز بر اساس محبوبیتی که ایده جهان‌های موازی در میان سینمادوستان به دست آورده، به سراغ خلق سریالی رفته که این متریال را به عنوان عنصر مرکزی قصه‌گویی خود انتخاب کرده است. با این حال «بلیک کروچ» آگاه بوده که برای جذب مخاطبان جدید، باید ایده‌های جدید را نیز به میدان بیاورد؛ در نتیجه او سعی می‌کند نیمی از سرمایه‌گذاری زمانی خود را به حوزه شخصیت‌پردازی اختصاص دهد، جایی که شخصیت اصلی با موقعیت‌های مختلفی مواجه می‌شود که شاید در کمتر اثر مشابه‌ای تماشا کرده‌ایم. 
با این حال آنچه که در تصویر جادو می‌کند و مخاطبان را مبحوت این سریال می‌کند، بازی گیرای «جوئل اگرتون» است. او به خوبی تنش‌های روانی شخصیت اصلی را برای مخاطبان نمایش می‌دهد و در تبدیل لحظات اکشن به حسی از تنش سرد و درام عاطفی موفق عمل می‌کند. به نوعی می‌توان گفت که اثر جاه‌طلبانه‌ی «بلیک کروچ» بر استعداد بازیگری «اگرتون» بنا شده، شخصی که به خوبی می‌تواند سردرگمی حضور در دنیاهای موازی را با حسی از آگاهی غیرمنتظره ترکیب کند و این قصه‌ی هیجان‌انگیز را تبدیل به یک افسانه‌ی اخلاقی کند. درحالی که در بیشتر آثار علمی‌تخیلی، توطئه‌ی اصلی قصه از سوی دنیای داستان ناشی می‌شود و شخصیت‌های مختلف همراه آن کشیده می‌شوند، اما در این اثر هرگونه تنش و توطئه از سوی شخصیت‌ها می‌آید که باعث می‌شود جهان‌های موازی این اثر همواره تحت تأثیر اعمال و رفتار شخصیت‌ها باشد، اتفاقی که اهمیت کاراکترها را در قصه‌ی این سریال چند برابر می‌کند و توجه‌های بیشتری را به بازیگران اصلی جذب می‌کند. چنین موضوعی، بازیگران نقش‌های فرعی را نیز مجبور می‌کند که بازی باکیفیتی از خود ارائه دهند. خوشبختانه این وظیفه بر روی شانه‌های «جنیفر کانلی» قرار داده شده، هنرپیشه‌ای که هیچ شکستی در کارنامه‌ی هنری خود ثبت نکرده است.
نویسندگان به «کانلی» این فرصت را می‌دهند تا شخصیت فرعی خود را به سبب قرارگیری در جهان‌های موازی، عمیق و چندلایه کند و با ارائه‌ی اکت‌هایی متفاوت در هر بازه‌ی زمانی، قابلیت‌های بازیگری خود را چنان به رخ تماشاگران بکشد که وزنه‌ی توجه را از روی چهره‌ی «اگرتون» بردارد و به خود جلب کند. در هر صورت، می‌توان گفت که در اینجا با یک سریال علمی‌تخیلی جاه‌طلب مواجه هستیم که در خلق موقعیت‌های هیجان‌انگیز و اکشن، آن‌قدری خوب عمل می‌کند که در ارائه‌ی یک قصه‌ی دلهره‌آور با محوریت جهان‌های موازی قدرتمند ظاهر شود. اگر به تماشای این سریال علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این سریال را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.