دانلود سریال
Bodkin بادکین

114 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12927
10
/
7
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bodkin بدون سانسور به صورت رایگان - بادکین
دانلود سریال Bodkin بدون سانسور به صورت رایگان - بادکین

خلاصه سریال بادکین

گروهی پادکستر قصد دارند در مورد ناپدید شدن مرموز سه غریبه در یک شهر ایرلندی تحقیق کنند. اما زمانی که آنها شروع به جستجو می کنند، داستانی بسیار بزرگتر و عجیب تر از آنچه تصور می کردند پیدا می کنند…

 

عوامل ساخت سریال Bodkin

سریال بادکین یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی تاریک و هیجان انگیز محصول کشور ایرلند است. بادکین، متشکل از هفت قسمت است که توسط نویسنده بریتانیایی Jez Scharf ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در نتفلیکس در 9 مه 2024 منتشر شد.
داستان درمورد گیلبرت پاور، یک پادکستر آمریکایی است که به دنبال کشف ریشه های ایرلندی خود، برای بررسی یک پرونده که شامل سه نفر گمشده است، به بودکین، یک شهر ساحلی در ایرلند سفر می کند.
در این سریال بازیگرانی همچون ویل فورته در نقش گیلبرت پاور، پادکستر آمریکایی، سیوبان کالن در نقش داو مالونی، روزنامه نگار ایرلندی، رابین کارا در نقش امی سیزرگ، دستیار پادکست گیلبرت، هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال بادکین

این مجموعه هفت قسمتی که هم با عنوان Bodkin و هم On Record نامیده می شود، توسط Jez Scharf به عنوان اولین سریال فیلمنامه Higher Ground در نتفلیکس و با همکاری wiip ساخته شده است. فیلمبرداری اصلی در وست کورک در تابستان 2022 آغاز شد و شش ماه طول کشید. برای دانلود سریال Bodkin 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 33 منتقد، امتیاز تایید 70 درصد را با میانگین نمره 6.2 از 10 را به این سریال اختصاص داد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «سریال کمدی تاریک بادکین در مورد تحقیقات جنایی واقعی می تواند از رمز و راز قانع کننده تری استفاده کند، اما عجیب و غریب بودن سریال، داستانی به اندازه کافی جذاب از چمن زار قدیمی به وجود می آورد». متاکریتیک به این سریال نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 15 منتقد، اختصاص داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.