دانلود سریال
The Midnight Romance in Hagwon عاشقانه نیمه شب در آموزشگاه

460 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 183
10
/
7.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Midnight Romance in Hagwon بدون سانسور
دانلود سریال کره ای The Midnight Romance in Hagwon بدون سانسور

خلاصه سریال عاشقانه نیمه شب در آموزشگاه

پس از استعفا از یک شرکت بزرگ، لی جون هو به آکادمی که در آن تحصیل کرده بود، این بار به عنوان یک مربی برمی گردد. انگیزه ی بزرگ او، کراش طولانی مدتش روی عشق اولش، معلم آکادمی سئو هی جین است.
سئو هی جین در چهارده سال گذشته یک مربی زبان کره ای بوده است. او پس از حادثه افسانه ای با عنوان "معجزه دایچی" به یک ستاره تبدیل شد. درست زمانی که زندگی او شروع به آرامش می کند، دانش آموز و دردسرساز سابق لی جون هو، که ده سال قبل به او کمک کرده بود وارد یک دانشگاه معتبر شود، ظاهر می شود و زندگی او را دچار هرج و مرج می کند.

 

عوامل ساخت سریال The Midnight Romance in Hagwon

سریال عاشقانه نیمه شب در آموزشگاه (کره ای: 졸업) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی پارک کیونگ هوا، کارگردانی آن پان سئوک و با بازی جونگ ریو وون و وی هاجون است. 
جانگ ریو وون در نقش سئو هی جین یک مربی ستاره با 14 سال تجربه را بازی می کند. وی هاجون در نقش لی جون هو، مدرس جدیدی است که پس از 10 سال برمی گردد و زندگی روزمره و قلب سئو هی جین را به جوش و خروش می اندازد.
فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2023 آغاز شد.

 

عملکرد سریال عاشقانه نیمه شب در آموزشگاه

قسمت اول این سریال در 11 مه 2024 از شبکه tvN پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 (به وقت سئول) منتشر می شود.
من به سادگی از تماشای سریال لذت بردم.  احساس فوق العاده طبیعی، دلگرم و دنجی له بیننده القا می کرد. در قسمت اول بیشترین تمرکز روی درگیری بین معلم دبیرستان و مربی آکادمی بود، اما لحظات کوچک و اجرای درام آن را به تجربه ای بسیار دلچسب و دنج برای من تبدیل کرد. برای دانلود سریال The Midnight Romance in Hagwon 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فیلمبرداری حسی واقع گرایانه به اپیزود داد و فضایی گرم و دلنشین داشت. تعامل بین شخصیت ها طبیعی و واقعی بود و از هر تنش بی هدفی دوری می کرد.
امیدوارم این کیدراما به نمایش چالش های مختلفی که دانش آموزان و مربیان در جامعه رقابتی کره با آن مواجه هستند، ادامه دهد و در عین حال تعادل بین مسائل عاشقانه و آموزشی را حفظ کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.