دانلود سریال
Renegade Nell نل یاغی

212 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7960
10
/
7.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Renegade Nell
دانلود سریال Renegade Nell

خلاصه سریال نل یاغی

زن جوان تیز هوش و شجاعی به نام نل که به قتل متهم می شود، به طور غیرمنتظره ای به بدنام ترین قانون شکن در قرن هجدهم انگلستان تبدیل می شود. زمانی که روحی جادویی به نام بیلی ظاهر می شود، نل متوجه می شود که سرنوشت او بزرگتر از آن چیزی است که تصور می کرد…

 

عوامل ساخت سریال Renegade Nell

سریال نل یاغی یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی و تاریخی محصول بریتانیا است که توسط سالی وین رایت و با بازی لوئیزا هارلند نوشته شده است. 
این سریال که توسط Lookout Point برای دیزنی + تولید شد، برای اولین بار در 29 مارس 2024 پخش شد. این سریال نشان می دهد که چگونه، در یک نسخه فانتزی از قرن 18 انگلستان، نل جکسون (هارلند) تبدیل به یک قاتل می شود.
در این سریال لوئیزا هارلند در نقش نلی «نل» جکسون، یک جوان فراری، آدریان لستر در نقش رابرت هنسی و نیک محمد در نقش بیلی بلیند هنرنمایی می کنند.
در آوریل 2021 مشخص شد که دیزنی پلاس این سریال را از سالی وین رایت، فیلمنامه نویس بریتانیایی خریداری کرده است. 
در مصاحبه ای با رادیو تایمز پس از پخش سریال، کارگردان بن تیلور گفت که فصل دوم در حال نگارش است و احتمالاً شامل یک جهش زمانی است. دیزنی + هنوز تأیید نکرده بود که آیا واقعاً فصل دوم وجود خواهد داشت.

 

عملکرد سریال Renegade Nell

سریال نل یاغی از 29 مارس 2024 در Disney+ پخش شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 86 درصد را بر اساس نقد 28 منتقد، با میانگین نمره 7.7 از 10 بدست آوردند. برای دانلود سریال Renegade Nell 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
آنیتا سینگ منتقد دیلی تلگراف گفت: «هارلند تمام سریال را روی دوش خود حمل می کند و واقعا هیجان انگیز است.» لوسی مانگان از مجله گاردین به نمایش چهار ستاره داد و اجرای هارلند را «درخشان» توصیف کرد.
سریال "نل یاغی" یک سریال تخیلی جسورانه و از نظر موضوعی غنی است که از تله های فانتزی کلیشه ای دوره خود فراتر رفته. داستان سرایی ماهرانه سالی وین رایت، همراه با اجرای جذاب لوئیزا هارلند، یک ماجراجویی گیرا را خلق می کند که به طور یکپارچه هیجان، اکشن و تفسیر اجتماعی عمیق را در هم می آمیزد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.