دانلود سریال
Bittersweet Hell جهنم تلخ و شیرین

62 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 30
10
/
7.8
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bittersweet Hell
دانلود سریال Bittersweet Hell

خلاصه سریال جهنم تلخ و شیرین

این سریال، داستان بهترین مشاور روانشناسی کره ای یونگ وون و مادرشوهرش سا کانگ را روایت می کند که به واسطه شوهر و پسرشان با رازها و حقایق یکدیگر روبرو می شوند.

 

عوامل ساخت سریال Bittersweet Hell

سریال جهنم تلخ و شیرین (به کره ای: 우리집) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به نویسندگی نام جی یئون، کارگردانی لی دونگ هیون اولین بار در 24 مه 2024 از تلویزیون MBC پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 (به وقت سئول) منتشر می شود. نو یئون وون یک مشاور روانشناسی و یک سلبریتی است. زندگی شخصی او به اندازه حرفه کاری او چشمگیر است. او با جائه جین که یک پزشک موفق است ازدواج کرده. او به عنوان یک شوهر و یک پدر و مادر با ملاحظه و دلسوز است.
در همین حال، نو یئون وون درگیر یک پرونده غیرمنتظره می شود. این موضوع نو یئونگ وون و خانواده اش را در معرض خطر قرار می دهد.
در این سریال بازیگرانی چون کیم هی سان در نقش نو یانگ وون، یک مشاور روانشناسی خانواده موفق که زندگی عالی ای دارد که بسیاری به آن حسادت می کنند، لی هی یونگ در نقش هونگ سا گانگ مادرشوهر یانگ وون، کیم نام هی در نقش چوی جائه جین، شوهر یانگ وون و پسر سا گانگ و یونوو در نقش لی سنا شخصی مرموز با رازهای فراوان هنرنمایی می کنند.
سریال جهنم شیرین تلخ در ابتدا برای انتشار در نیمه دوم سال 2023 تحت عنوان قبلی خود Gaslighting برنامه ریزی شده بود. کیم سونگ وو، نویسنده و کارگردان فیلم 2019 «مرا به خانه بیاور» در ابتدا به عنوان خالق و کارگردان سریال اعلام شد. در نوامبر 2023، فاش شد که کارگردان نیز به لی دونگ هیون تغییر یافت، که «او همه چیز را می داند» (2020) و دکتر وکیل (2022) را کارگردانی کرده است.

 

عملکرد سریال Bittersweet Hell

بعنوان یک طرفدار، شما کیم هی سان را وارد این درام کردید و من مجبورم آن را تماشا کنم، مهم نیست که این دراما چی هست! درام سیاه انسانی، «جهنم تلخ شیرین» شبکه MBC، شروعی عالی دارد. فیلمنامه هوشمندانه، همراه با بازیگری فوق العاده، شما را در حدس زدن نگه می دارد، هرگز یه لحظه کسل کننده پیدا نمی کنید. برای دانلود سریال Bittersweet Hell 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
وقتی برای اولین بار خلاصه داستان این نمایش را خواندم، فکر کردم که این یکی دیگر از ملودرام "مادرشوهر و عروس" خواهد بود. بدیهی است که مادرشوهر هونگ سا گانگ (لی هی یانگ) طرفدار بزرگ عروس محبوبش، نو یئونگ وون (کیم هی سان) نیست. داستان سرایی نسبتاً جذاب است، زیرا تک تک افراد این نمایش مشکوک هستند. این برنامه همه چیز در مورد این است که بفهمید چه کسانی متحدان واقعی یئونگ وو هستند و چه کسانی پشت سر او نقشه می کشند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.