دانلود سریال
Black Sails بادبان های سیاه

9300 تعداد بازدید
User 14
10
/
9.21
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
38
/
38
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Black Sails
دانلود سریال Black Sails

خلاصه داستان سریال Black Sails - بادبان های سیاه

بادبان‌های سیاه سریالی در ژانر ماجراجویی-تاریخی است که در جزیره نیو پراویدنس جریان دارد. داستان سریال Black Sails پیش‌درآمدی است بر رمان جزیره گنج (نوشته رابرت لوئیس استیونسون) و در همان فضا اتفاق می‌افتد. با این تفاوت که قصه‌ی Black Sails درباره وقایع 20 سال قبل از جزیره گنج است؛ جایی که کاپیتان فلینت خدمه کشتی‌اش را به تازگی استخدام کرده. 

Black Sails تنها ماجرای درگیری دزدان دریایی با نیروی دریایی ارتش بریتانیا نیست. با این داستان قرار است روی هر شخصیت داستان تمرکز کنیم، او را بیشتر بشناسیم و روابط کاراکترها را کشف کنیم. قرار است بفهمیم چه چیزی باعث شده که یک ناخدای نیروی دریایی به یکی از شرورترین دزدان دریایی تبدیل شود.

وقتی بچه بودیم، قصه‌های دزدان دریایی را برای‌مان تعریف می‌کردند و ما را می‌بردند به دنیای اقیانوس‌های دور و کشتی‌هایی که روی آب‌های متلاطم سرگردان بودند. اما بعد از بچگی کسی به ما نگفت که آن دزدهای یاغی چه بلایی سرشان آمد یا حالا کجای این جهان هستند. نویسندگان بادبان‌های سیاه اما حواس‌شان بوده که محبوب‌ترین قصه‌های بچگی ما را به شکل داستانی بزرگسالانه دربیاورند تا ما بزرگ‌ترها یک بار دیگر با کشتی دزدهای دریایی سفر کنیم و سر از کارهای‌شان دربیاوریم.

نکته‌ای که درباره این سریال باید بدانید این است که Black Sails هیچ شباهتی به کلیشه‌های قدیمی درباره دزدهای دریایی ندارد. پس توقع نداشته باشید که دنیای فانتزی «دزدان دریایی کارائیب» را دوباره تجربه کنید. Black Sails جهان تاریک، خشن و منحصر به خودش را دارد که باید آن را از نو کشف کنید.

 

سریال Black Sails - بادبان های سیاه

داستان‌های دزدان دریایی از آن داستان‌هایی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. دزدان دریایی، این ماجراجوهای شجاع، بی‌رحم و سرکش که هزاران قصه برای گفتن دارند، این بار در سریال Black Sails آمده‌اند تا روایتی تازه از زندگی این یاغی‌های افسانه‌ای را برای ما تعریف کنند. با انیمه لیست همراه باشید تا کمی در دنیای دزدان دریایی سرک بکشیم. بیایید امیدوار باشیم جان سالم به در ببریم.

 

نظر منتقدان درباره سریال Black Sails

منتقدان نظرهای متفاوتی نسبت به این سریال دارند. براساس وب سایت Rotten Tomatoes فصل اول سریال بادبان‌های سیاه امتیاز 65% را از منتقدان دریافت کرده و این یعنی به نظر افراد صاحب نظر این سریال ارزش دیدن دارد. با این حال سازندگان این سریال به این امتیاز راضی نشدند و کاری کردند که فصل دوم 100% نظرات منتقدان را به خود جلب کند. تلاش تیم تولید بادبان‌های سیاه برای جلب نظر مخاطبان نتیجه بخش بود و حالا این سریال به یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌ها تبدیل شده.

سریال Black Sails در شصت‌وششمین دوره جوایز امی نامزد دریافت 4 جایزه شد که توانست 2 جایزه را ببرد. بادبان‌های سیاه جایزده بهترین تدوین صدا و جایزه بهترین جلوه‌های بصری را در این دوره از جشنواره از آن خود کرد. Black Sails در سال‌های بعدی هم نظر داوران جشنواره امی را به خود جلب کرد و نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلفی شد.

 

دانلود سریال Black Sails – بادبان های سیاه از سایت انیمه لیست

بادبان‌های سیاه با تمام نقاط ضعف و قوتش سریالی است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم دور کند و به بطن زندگی شخصیت‌هایی ببرد که هیچ‌وقت از این فاصله‌ نزدیک با آن‌ها روبه‌رو نشده‌اید. پس اگر می‌خواهید دنیای دزدان دریایی را یک بار دیگر تجربه کنید، می‌توانید Black Sails را از انیمه لیست دانلود کنید. ما این‌جاییم تا بهترین‌های فیلم، سریال و انیمه را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم و دوست دوران فراغت شما باشیم.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-16 12:25:51
    خیلی سریال قشنگیه پیشنهاد میکنم ببینید
  • 1400-02-17 05:36:03
    زیرنویسشم لطفا بزارید.
  • 1400-01-29 04:46:15
    لینک دانلود خرابه.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.