دانلود سریال
Teen Wolf گرگ نوجوان

14989 تعداد بازدید
User 54
10
/
8.62
AnimeList Rating
User 153K
10
/
7.7
IMDB Rating
100
/
100
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Teen Wolf
دانلود سریال Teen Wolf

خلاصه داستان سریال Teen Wolf

خلاصه داستان از این قرار است که اسکات با بازی تایلر پوزی با یکی از دوستانش به نام استایلز که پسر کلانتر است برای پیدا کردن نیمه گمشده جسدی که در جنگل پیدا شده بود به سمت جنگل می‌رود؛ که در همین حین اسکات توسط یک گرگینه به نام پیر گاز گرفته می‌شود و از آن پس آهسته آهسته تغییرات را در خود احساس می‌کند و تبدیل به گرگینه می‌شود.

تمامی سریال حول محور اسکات و شرایطی است که برای کنترل قدرت‌هایش پشت سر می‌گذارد و همچنین مشکلات و دردسرهایی است که برای خود و دوستانش به وجود می‌آید. شما می توانید در این سریال به طور هم‌زمان درگیری‌های نوجوانان، مشکلاتی که در دبیرستان با آن سر کله می‌زنند، عاشقانه‌هایی که پشت سر می‌گذرانند و ... را در کنار یک دنیای ماورایی تجربه کنید.

 

سریال Teen Wolf

سریال های تینیجری نه تنها در میان نوجوانان، بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب و دیدنی است؛ چرا که این نوع سریال ها حس و حال دوران نو/جوانی را برای بزرگسالان تداعی می‌کنند. بنابراین سریال هایی که برای جوانان و نوجوانان ساخته می‌شود و در واقع مخاطبان آن‌ها نیز نوجوانان هستند؛ بینندگان زیادتری از حد نصاب پیدا می‌کنند. سریال Teen Wolf یا به فارسی گرگ نوجوان نیز از همان دست سریال هاست.

سریال گرگ نوجوان به سازندگی جف دیویس و بازیگرانی همچون تایلر پوزی، کریستال رید، دیلن اوبرایان، تایلر هوچلین و ... یکی از سریال‌های پرطرفدار ژانر نوجوان و فراطبیعی و ترسناک است. امتیاز IMDB سریال ۷.۷ است که یک امتیاز نسبتا خوب حساب می‌آید. شروع پخش این سریال از سال ۲۰۱۱ بود. آخرین قسمت آن در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۷ بود. به طور کلی این سریال در شش فصل و صد قسمت از شبکهMTV آمریکا پخش شد.

 

نقد و بررسی سریال Teen Wolf

عده‌ای معتقدند که این فیلم بر اساس یا ادامه‌ فیلمی با همین نام است که در سال ۱۹۸۵ ساخته شده بود. اما سریال گرگینه نوجوان ادامه فیلم یا کارتونی نیست البته شباهت‌هایی بین این فیلم و سریال دیده می‌شود. به عنوان مثال اسم شخصیت اصلی داستان چه در فیلم چه در سریال اسکات و نام دوست صمیمی اسکات نیز ‏استایلز است. در سریال گرگینه جوان اسکات توسط یک آلفا گاز گرفته شده و به گرگینه تبدیل می‌شود. اما در فیلم آن این ویژگی را از پدرش به ارث برده است.

همچنین سریال گرگینه نوجوان خشونت‌آمیز، ترسناک و سوپرنچرال است اما فیلم گرگینه جوان ژانر کمدی دارد. بنابراین در این موارد می‌توانید تفاوت‌هایی مابین این دو فیلم بیابید. از جمله نقدهایی که به این سریال وارد شده است صحنه‌های درگیری ماورایی آن است که بسیار مصنوعی و الکی به نظر می‌رسد.

مخاطبان این سریال بر این باورند که این صحنه‌ها کند اجرا می‌شوند و انگار نسخه تمرینی را می‌بینید نه سکانس نهایی را و همین امر باعث می‌شود این صحنه‌ها هیجان‌انگیز و خیره‌کننده نباشند و سازندگان این سریال در این بخش ضعیف عمل کرده‌اند. 

 

سخن پایانی 

سریال Teen Wolfیا گرگ نوجوان به طور مجموع یک سریال هیجان انگیز، علمی تخیلی و تینیجری حد متوسط است. البته ناگفته نماند که تمام مخاطبان نوجوان این سریال به‌خوبی جذب آن شده‌اند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که نه تنها حسابی درگیر سریال شده‌اند بلکه خواستار ساخت ادامه آن نیز هستند. شما می‌توانید این سریال و انواع فیلم‌های روز دنیا را از سایت انیمه لیست دانلود و با بهترین کیفیت و زیرنویس مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-05 01:38:57
    سریالش خیلی قشنگه حتما ببینید داستانش عالی فقط تنها بدیش اینکه فک شخصیت اصلی یکم کجه (:
    • 1401-04-31 16:26:04
      بیچاره اسکات 😂
  • 1398-10-24 16:10:46
    سلام. سریال خوبیه و جوان پسند. درواقع تینیجریه. میخواستم بدونم آیا کیفیت 1080p x265 هم قرار میدین یا همینو دانلود کنم.
  • tnt
    1401-01-09 18:22:40
    serial khubie. mesl vampire diaries ,originals,.... hast
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.