دانلود سریال
The Last Ship آخرین کشتی

5730 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 60K
10
/
7.4
IMDB Rating
56
/
56
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Last Ship
دانلود سریال The Last Ship

خلاصه داستان سریال The Last Ship

داستان سریال را نمی‌توان کاملاً جدید اما می‌توان جذاب و گیرا به حساب آورد. داستان این سریال برگرفته شده از رمانی به همین نام و نوشته ویلیام برینکلی است. داستان کلی آخرین کشتی در رابطه با یک کشتی نظامی و خدمه‌هایش است. این کشتی با تعدادی دانشمند برای پیدا کردن درمان ویروسی که در حال انتشار است به قطب شمال فرستاده می‌شود.

زمانی که مأموریت آن‌ها تمام شده و باز می‌گردند؛ متوجه می‌شوند که ویروسی که برای پیدا کردن درمانش به قطب شمال اعزام شده بودند؛ بیشتر درصد جمعیت زمین را آلوده کرده و جهان را به کلی تغییر داده است. دولت‌ها سقوط کرده‌اند و دیگر زمین جایی برای زندگی نیست و هیچ شباهتی به آنچه بود ندارد. هم‌اکنون وظیفه آن‌هاست که به عنوان آخرین بازماندگان بشر بر روی زمین درمان ویروس را پیدا کنند تا بشریت را نجات دهند.

 

سریال The Last Ship 

The Last Ship یا به فارسی آخرین کشتی سریالی است که اولین قسمت آن در ۲۲ ژوئن سال ۲۰۱۴ از شبکه تی‌ان‌تی پخش شد. این سریال تاکنون در حال پخش است و در ژانر درام، جنگی و پسارستاخیز از رمانی با همین نام الهام گرفته شده است. سریال امتیاز ۷.۴ را از IMDB دریافت کرده است که به نسبت یک امتیاز خوب برای یک سریال به حساب می‌آید. سازندگان این سریال هنک استاینبرگ و استیون کین هستند.

این سریال برای افرادی که ژانر آخرالزمانی می‌پسندند فوق‌العاده است که هنرمندی بازیگران اصلی این سریال همچون اریک دین، رونا میترا، آدام بالدوین و ... تاثیر چشمگیری بر جذابیت بیشتر این سریال گذاشته است. اما به طور کلی این سریال آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفت.

 

نقد و بررسی سریال The Last Ship

این سریال بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. شاید آنقدر اسم این سریال را نشنیده باشید اما مشکل از بازیگران، داستان و اتفاقات جاری در سریال نیست که معروفیت خاصی به دست نیاورده‌است و یا اسم این سریال گوش فلک را کر نکرده.

دلیل اصلی آن تبلیغات کمی است که شبکه پخش این سریال برای آن انجام داده است! اما جالب است بدانید تمام افرادی که این سریال را دیده‌اند بیشتر از آنچه که فکر می‌کرده‌اند از دیدن آن لذت بردند. همچنین تمام منتقدین بر این باورند که این سریال ترکیبی عالی از اکشن، درام، معمایی و پیچ و تاب‌های فوق‌العاده جذاب است که مخاطب را جلوی مانیتور میخکوب می‌کند.

بازیگران اصلی این سریال بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و می‌توان گفت که همگی در اوج بازی خود هستند. در آخر اینکه این سریال یک اکشن هیجان انگیز و بسیار خوب است که به خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند و قطعا ارزش دیدن دارد.

 

سخن پایانی 

انتخاب این سریال را به افرادی توصیه می‌کنیم که به دنبال یک نمایش سرگرم کننده هستند که اکشن‌های زیادی را در بر داشته داشته و شما را بر روی صندلی خشک کند. بدانید سریال The Last Ship شما را ناامید نخواهد کرد. برای دانلود و مشاهده فیلم و سریال‌های روز دنیا می‌توانید به سایت انیمه لیست مراجعه کرده و تمام فیلم‌ها را با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی دانلود و مشاهده کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.