دانلود سریال
Agents of S.H.I.E.L.D. عوامل شیلد

9839 تعداد بازدید
User 23
10
/
8.52
AnimeList Rating
User 219K
10
/
7.5
IMDB Rating
136
/
136
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Agents of S.H.I.E.L.D.
دانلود سریال Agents of S.H.I.E.L.D.

خلاصه داستان سریال Marvel Agents of S.H.I.E.L.D

این مجموعه داستان گروهی را به تصویر می کشد که فیل کولسن به عنوان سر گروه آن شناخته می شود. او در سریال Agents of S.H.I.E.L.D  Marvelقصد دارد افرادی را جمع کرده و یک گروه تشکیل دهد. این گروه که با نام شیلد شناخته می شود، قرار است برای این تشکیل شود که فیل کولستن و دیگر اعضا، بتوانند از این طریق به تحقیق در مورد نیرو های فرا بشری و خطر آن ها برای افراد عادی بپردازند. این سازمان که از افراد بسیار حرفه ای در کار خودشان تشکیل شده، تمامی کار های تحقیقاتی در مورد نیروهای فرا طبیعی، ناشناس و تاریک را به صورت مخفیانه انجام می دهد. 

 

سریالی اکشن و حرفه ای

در واقع، کار اصلی این سازمان، مبارزه کردن با گروهی است که قصد دارد تمامی بخش های زمین را زیر سلطه خود در آورد؛ این گروه، هایدرا نام دارد. در سریال Marvel Agents of S.H.I.E.L.D ، فیل کولسن، افراد حرفه ای را در سازمان شیلد جمع کرده تا تمامی اهداف خود را به بهترین شکل ممکن، پیش ببرد. 

می توان از مامور میلندا که خلبان و رزمی کار است، مامور لئو فیتز که در حرفه مهندسی مکانیک فعالیت دارد و همچنین مامور جما سیمونز که در شیمی و زیست شناسی یک نابغه است، به عنوان برخی از اعضای این سازمان نام برد. 

 

سریال Marvel Agents of S.H.I.E.L.D

این مجموعه که بسیار هیجان انگیز و ماجراجویانه است، در ژانر های علمی-تخیلی، کمدی-درام و اکشن، توسط جد ویدون، جاس ویدون و مونیسا تانکاروئن ساخته شده است. ایده ساخت ماموران شیلد که مجموعه ای تلویزیونی و محصولی از کشور آمریکا است، از کتاب کمیکی با همین نام، از اثر استن لی جک کربی الهام گرفته شده است.

 این کتاب را می توان در دسته کمیک های شرکت مارول کامیکس قرار داد. تهیه کنندگی Marvel Agents of S.H.I.E.L.D که به زبان انگلیسی تولید شده، به عهده گری ای براون بود. می توان از یاین دکست تکر، کلارک گرگ، الیزابت هنستریج، نیک بلوود، گابریل لونا، جف وارد، برت دالتون، آدریان پالیکی، آدریان پاسدار و همچنین هنری سیمونز، به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه علمی-تخیلی نام برد. 

شیلد، سریالی است که هفت فصل داشته و هر فصل دارای پیکربندی 22 قسمته است. در کل، این مجموعه هفت فصله، 136 قسمت دارد که هر قسمت در مدت زمانی حدود 43 دقیقه خلاصه شده است. Marvel Agents of S.H.I.E.L.D در تاریخ 24 سپتامبر 2013، توسط شبکه ای بی سی آمریکا پخش شد. 

 

نقد سریال Agents of S.H.I.E.L.D

بسیاری از افرادی که به تماشای آنلاین این مجموعه تلویزیونی از شبکه ای بی سی می نشستند، در پایان هر فصل گمان می کردند که این دیگر آخرین فصلی است که قرار است از شیلد پخش شود. هر کدام از فصل های پنجم و ششم، دارای چنین ویژگی بودند.

چرا که به گونه ای تمام می شدند که گویا دیگر قرار نیست ادامه آن تولید و منتشر شود. حالا که هفت فصل از ماموران شیلد منتشر شده، هنوز هم سازندگان آن خبر عدم ادامه سریال را اعلام نکرده اند و می توان تا حد زیادی به فصل های بعدی هم امیدوار بود. 

Marvel Agents of S.H.I.E.L.D توانست در نوع خود، نظر بسیاری از افرادی که طرفدار سریال های ماجراجویانه و علمی-تخیلی هستند را جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-24 17:51:39
    همونقدر که فیلمای مارول عالین همونقدر سریالاش ریدن. همینطور تند تند داره چرت و پرت میسازه
  • 1398-03-26 14:46:42
    من تموم کردمش فصل اخرش قراره تو همین تیر و مرداد بیاد که مرتبط با فیم انتقام جویان جنگ بینهایت کلا به کسایی پیشنهاد میکنم که کارای مارول رو دنبال میکنن چون مرتبط با اونه بعد اولای سریال فصل 1 شاید خیلی کسل کننده بیاد ولی به مرور خیلی عالی میشه پیشنهاد میکنم ببینید و صبر داشته باشید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.