دانلود سریال
Da Vinci's Demons شیاطین داوینچی

10621 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.77
AnimeList Rating
User 78K
10
/
7.9
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Da Vinci's Demons
دانلود سریال Da Vinci's Demons

خلاصه داستان سریال Da Vinci's Demons

همان گونه که از نام این مجموعه تلویزیونی مشخص است، پلیدی های دا وینچی به زندگی خیالی داوینچی می پردازد. داوینچی در سریال Da Vinci's Demons در دوره رنسانس ایتالیا قرار داشته و دارای توانایی هایی است که شاید هر فردی آن ها را نداشته باشد. او سعی می کند با پلیدی های درونی خود مبارزه کرده و بتواند از این طریق، پدرش که او را ترک کرده بود بپذیرد؛ اما چنین اتفاقی رخ نمی دهد. لئوناردو داوینچی برای خانواده مدیچی کار می کند؛ گاهی این کار کردن، می تواند نتایج بدی را به همراه داشته باشد. 

 

سریالی با داستان خشونت آمیز

این نتایج بد و خصومت آمیز تا جایی ادامه پیدا می کنند که داوینچی سعی می کند برای کنترل کردن فلورانس، نقشه سیاسی بکشد و از طریق یک جاسوس، متوجه بسیاری از اطلاعات کلیسای کاتولیک شود. تا این بخش از سریال Da Vinci's Demons، همه چیز روی روال پیش می رود تا اینکه لئوناردو با لوکریشا دوناتی که یک جاسوس در رم است، رابطه برقرار می کند. 

در این مسیر، عارفی سر راه این فرد قرار می گیرد که بخش های پنهان ذهن او را برایش اشکار کرده و به او نشان می دهد چه توانایی هایی دارد. 

 

سریال پلیدی های داوینچی

بازیگر نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی به همراه دیوید اس گویر، ایده ساخت چنین سریال محشری را دادند. (پلیدی های داوینچی) به تهیه کنندگی Matthew Bouch و مارکو رامیرز، در ژانر های درام، ماجراجویی و فانتزی-تاریخی ساخته شده است. 

می توان از الیوت کووان، هرا هیلمار، بلیک ریتسون، تام رایلی، لارا هادوک، وینسنت ریوتا و لارا پالور به عنوان برخی از بازیگران حرفه ای و هنرمند در Da Vinci's Demons نام برد. این مجموعه، محصولی ترکیبی از کشور های انگلستان و ایالات متحده آمریکا است. 

تمامی سکانس های این سریال که به زبان انگلیسی است، در مکانی به نام ولز تصویربرداری شده است. پلیدی های دا وینچی در سه فصل تولید شده که این سه فصل، دارای پیکربندی 28 قسمته هستند. هر قسمت از این مجموعه در مدت زمان 45 تا 59 دقیقه ساخته شده است. 

ساخت و تولید آن به عهده یک شبکه نبوده و شبکه های فاکس و استارز در ساخت این مجموعه و همچنین منتشر کردن آن دست داشته اند. اولین قسمت از فصل اول Da Vinci's Demons در تاریخ 13 آوریل 2013 توسط شبکه استارز (Starz) پخش شد. 

 

نقد سریال Da Vinci's Demons

بسیاری از سریال هایی که توسط شبکه فاکس یا حتی استارز منتشر می شوند، پیش از تولید هم بخشی از راه موفقیت را طی می کنند. مجموعه فانتزی تاریخی پلیدی های دا وینچی هم در این دسته قرار می گیرد. با توجه به این موضوع و همچنین بسیاری از مسائل دیگر همانند کارگردانی، داستان سرایی، فیلمنامه نویسی و... بود که این مجموعه تلویزیونی برای دریافت سه جایزه، نامزد یا همان کاندید شد. از میان این کاندید شدن ها، دو جایزه به Da Vinci's Demons تعلق گرفت. 

بسیاری از منتقدان، امتیاز مناسبی را برای این سریال در نظر گرفتند و با نظرات خوب و مثبت شان، عوامل تولید را همراهی کردند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-23 19:31:36
    بسی چرت ، فقط صحنه های ناجور زیاد داشت ، مسخره بود
  • 1398-03-19 08:49:07
    سریال عالی بود اما حیف پنج شش قسمت آخر خیلی مسخره و بچگانه بود همه چی غیر منطقی بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.