دانلود سریال
Shooter تیرانداز

4414 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 39K
10
/
7.5
IMDB Rating
31
/
31
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shooter
دانلود سریال Shooter

خلاصه داستان سریال Shooter

این مجموعه تلویزیونی قصد دارد ماجرای فردی به نام باب لی سواگر را به تصویر بکشد. باب لی در سریال Shooter، فردی است که قبلا در نیروی دریایی کار می کرده و به عنوان تک تیرانداز این نیرو شناخته می شد. در واقع، او در نیروی دریایی به عنوان یک سرباز شناخته می شد. او پس از اینکه لباس نظامی را از تن خود در آورده و دیگر در آن حیطه فعالیت نمی کند، به عنوان یک شهروند معمولی شناخته می شود. اما همه چیز همین قدر عادی و کسل کننده پیش نمی رود تا بینندگان از موضوعی یکنواخت خسته شوند. 

 

سریالی تروریستی

این تک تیرانداز ماهر متوجه می شود که برخی افرار برای ترور کردن رئیس جمهور، آماده شده و توطعه هایی را می چینند و در حال برنامه ریزی برای همه چیز هستند. در واقع، در سریال Shooter، باب لی سواگر از این جهت متوجه این اوضاع می شود که آن ها او را به عنوان متهم جلوه داده اند. 

این تک تیرانداز سابق حرفه ای و ماهر هم برای اینکه خود از مخمصه نجات دهد، سعی می کند به دنبال قاتل اصلی بگردد. او در این مسیر دوباره اسلحه ای را در دست گرفته و قصد کرده که عاملان اصلی این ترور خطرناک را مشخص کند. 

 

سریال Shooter

می توان از Shantel VanSanten، Cynthia Addai-Robinson و همچنین Ryan Phillippe، به عنوان ستارگان اصلی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام و اکشن تولید شده، نام برد. ایده اصلی ساخت این مجموعه را فردی به نام جان هالوین (John Hlavin) ارائه داده و همچنین به عنوان سازنده آن شناخته می شود. 

تک تیرانداز که محصولی از کشور آمریکا است، بنا بر فیلمی با همین نام ساخته شده است. داستان اصلی این مجموعه مشخص بود، اما نویسنده آن به فیلمنامه پر و بال داده و آن را به یک سریال تبدیل کرده است. بهتر است افراد زیر 17 الی 18 سال، این مجموعه هیجان انگیز و اکشن را تماشا نکنند. 

تک تیرانداز در سه فصل ساخته شده و دارای 31 قسمت است. فصل اول 10 قسمت، فصل دوم هشت قسمت و فصل سوم هم 13 قسمت دارد. هر قسمت از Shooter حدود 42 دقیقه را به خود اختصاص داده است. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی درام اکشن، در سال 2016 پخش شد. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های تک تیرانداز به عهده شبکه یو اس ای نتورک آمریکا (USA Network) بود. 

 

نقد سریال Shooter

اینکه یک تک تیرانداز بتواند پس از چندین سال جدایی از حرفه اش، هنوز هم ماهرانه عمل کند و دوباره به صحنه زندگی گذشته خود بازگردد می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این مضمون نشان می دهد که هر فرد می تواند زندگی گذشته ای که آن را کنار گذاشته را دوباره از سر بگیرد.

 Shooter با داستان جذاب و خارق العاده ای که دارد، جایی برای موارد دیگر نمی گذارد که بتوانیم موفقیت این سریال را به آن ها هم نسبت دهیم. بخش عمده موفقیت تک تیرانداز را می توان در داستان محشر آن خلاصه کرد. البته نمی توان از موارد دیگر هم غافل شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.