دانلود سریال
Dark تاریک

16290 تعداد بازدید
User 57
10
/
8.91
AnimeList Rating
User 401K
10
/
8.7
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dark
دانلود سریال Dark

خلاصه داستان سریال Dark

ماجرا در شهری خیالی با نام ویندون که در یکی از دهکده های آلمان قرار دارد، اتفاق می افتد. همان گونه که از اسم این مجموعه مشخص است، داستان سریال Dark واقعا دارک و تاریک پیش می رود. جذابیت ماجرا را می توان در گم شدن چند بچه و اتفاقاتی که پس از آن رخ می دهند، دانست. وقتی این بچه ها ناپدید می شوند، چند خانواده، برای اینکه آن ها را پیدا کنند، با هم همکاری می کنند. حالا مشخص می شود این 4 خانواده، گذشته هایی دارند که به هم مرتبط می شود. 

 

سریال دارک

نمی توان این ارتباط در گذشته را نادیده گرفت؛ چرا که همه چیز بسیار مخوف و عجیب و غریب به نظر می رسد. راز هایی که توسط آن ها تا به حال مخفی شده بود، روی دیگر خانواده ها و همچنین گم شدن بچه ها تاثیر دارد. فردی که تمرکز اصلی سریال Dark روی آن است، جوناس کانوالد نام دارد. 

جوناس، پسری است که در سن نوجوانی قرار داشته و با افکار درونی خودش سر ستیز دارد تا بتواند با خودکشی و مرگ پدرش کنار بیاید و آن را بپذیرد. البته افسر پلیس اولریک نیلسن هم بخشی از ماجرا را از آن خود می کند؛ 33 سال پیش بردارش، و حالا پسرش گم شده است. 

 

سریال Dark

Baran bo Odar و Jantje Friese، به عنوان کارگردانان دارک که محصولی از کشور آلمان است، شناخته می شوند. این مجموعه که به زبان آلمانی تولید شده، ژانر های مهیج، علمی-تخیلی و درام را در خود جای داده است. یانتیه فریز و باران بوادار ، افرادی هستند که تولید و ساخت Dark سریال را در دست گرفتند. 

دافنه فرارو، یانتیه فریز، مارتین بنکه، مارک او زنگ و رونی اسخالک، به عنوان نویسندگان این مجموعه تلویزیونی درام شناخته می شوند. می توان از Justyna Müsch، Quirin Berg و ماکس ویندان به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی دارک نام برد. 

این سریال که فانتزی و علمی-تخیلی است، در سه فصل 26 قسمته تولید شده است. هر قسمت از دارک، حدود 49 الی 72 دقیقه را از آن خود کرده و بسیاری از سکانس ها را در همین زمان، برای بینندگان به تصویر می کشد. اولین قسمت از Dark در تاریخ یکم دسامبر 2017 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. 

این شبکه وظیفه پخش دیگر قسمت ها را هم به عهده داشت که تاریخ 27 ژوئن 2020 نشان از پایان آن در فصل سوم دارد.

 

نقد سریال دارک

در طی سه سالی که تمامی فصل های این مجموعه که با نام دارک یا همان تاریک شناخته می شود پخش شده، بسیاری از افراد آن را سریالی غنی و پر محتوا خوانده اند. با اینکه دارک را می توان در دسته مجموعه های فانتزی که ژانری علمی-تخیلی دارند قرار داد، اما از طرفی دیگر هم می توان گفت همه چیز فراتر از این داستان پیش رفته است. 

برخی از سکانس های Dark به صورتی است که مسائل و مباحث روانشناسی و فلسفی هم در خود جای داده است.  داستان این مجموعه به صورتی به تصویر کشیده شده که کمتر کسی می تواند بخش های بعدی را حدس بزند؛ همین موضوع را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-19 21:26:05
    یکی از بهترین سریالای رمزآلوی که تاحالا دیدم این بوده. واقعا عالیه. منتظر فصل سومش هستم.
  • 1401-11-12 04:05:03
    سریال در سبک گوتیک و سورئال ساخته شده(به شدت راز آلود) و محوریت بر فلسفه و فیزیک و الهیات داره ... روند سریال بسیار عالی و پایان بینظیر رو شاهد هستیم ... با دیدن سریال وقتتون رو تلف نمیکنید به شرطی که قدرت آنالیز خوبی داشته باشید و دنبال یک سریال ساده و چیپ برای پر کردن وقتتون نیستید این بیهترین سریاله ... مخصوصاً اگه اهل مطالعه هستید (به غیر از رمان) این سریال بسیار شما رو متاثر میکنه ...
  • 1399-08-15 18:06:25
    واقعا نتفلیکس بهترینه رو همه کشورا سرمایه گذاری میکنه برا فیلم هاش اون وقت فیلموی ما فقط از نتفلیکس د.ز.د.ی میکنه
  • 1400-02-19 11:25:28
    لینک ها کار نمی کنند
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.