دانلود انیمه
Yowamushi Pedal: New Generation یاواموشی پدال

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
17863 تعداد بازدید
User 55
10
/
8.63
AnimeList Rating
User 39,066
10
/
7.65
MyAnimeList
25
/
25
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Yowamushi Pedal: New Generation با کیفیت بالا به صورت پخش آنلاین با کیفیت
دانلود انیمه Yowamushi Pedal: New Generation با کیفیت بالا به صورت پخش آنلاین با کیفیت
عناوین دیگر
فارسی یاواموشی پدال,رکاب زنان کوهستان
ژاپنی 弱虫ペダル NEW GENERATION
معروف به Yowamushi Pedal 3rd Season, Yowapeda 3rd Season

خلاصه داستان انیمه Yowamushi Pedal: New Generation

با تکیه بر قدرت ترکیبی تیم، باشگاه دوچرخه ‌سواری دانش‌ آموزی دبیرستان سوهوکو در مسابقات کشوری اینترهای، موفق به شکست آکادمی هاکونه قهرمانان فعلی شد. و به یک پیروزی کلی چشمگیر دست یافت. تابستان داغ آن‌ها به پایان رسیده و دانش‌آموزان سال سومی کینجو، ماکیشیما و تادوکورو از تیم بازنشسته شده‌اند. شرکت‌کنندگان سال اولی اینترهای از شخصیت های برجسته اونودا ساکامیشی، ایمائیزومی شونسوکه و ناروکو شوقیچی به همراه کاپیتان جدید جانشین، تسوشیما جونتا (سال دومی) و نایب‌کاپیتان آویاگی هاجیمه تشکیل شده است.
آنها آماده‌سازی خود را به عنوان یک تیم جدید برای کسب دومین قهرمانی پیاپی خود در اینترهای بعدی آغاز می‌کنند. آکادمی هاکونه رقیب آن‌ها، برای بازپس‌گیری جایگاه نخست خود، اعضای جدیدی را جذب کرده و تمرینات خود را به عنوان یک تیم جدید آغاز کرده است. دبیرستان فوشمی کیوتو نیز با فرماندهی رکاب زن قدرتمند، میدوسوجی آکیرا هدایت می‌شود. برترین مدارس کشور برای رسیدن به قله‌ی اینترهای، در حال تقویت مهارت‌های خود هستند.


درباره انیمه یاواموشی پدال

داستان از زمانی شروع می‌شود که اعضای سال سومی باشگاه پس از مسابقات اینترهای به دلیل امتحانات از تیم جدا می‌شوند و ناگهان به ابتدای سال دوم برای اونودا و دوستانش می‌پرد. مشابه فصل قبلی شخصیت های جدیدی وارد مسابقه می شوند. اردوی تمرینی 1000 کیلومتری و اتفاقاتی که با آنها آشنا هستید. داستان این انیمه همچنان جذاب و دیدنی است؛ اما از تماشای آن غافلگیر نمی شوید.
در این فصل، شخصیت‌های جدید بیشتری وارد داستان می‌شوند و شخصیت‌های جالبی هم هستند. همچنین این فصل در به تصویر کشیدن شخصیت‌های قدیمی کار خوبی انجام می‌دهد. آنها را در حال تمرین، تغییر و قویتر شدن می‌بینیم. هیچکس بیکار نمی‌ایستد و همه می‌خواهند به چیزی برسند، همه غروری دارند که باید حفظش کنند. به انجام کارهایی که تصمیم گرفته‌اند ادامه دهند. این تنوع شخصیت‌ها باعث می‌شود مخاطب بتواند حداقل با یکی از آن‌ها هم ذات‌ پنداری کند. 
کیفیت انیمیشن هم از فصل اول دچار تغییراتی شده و این سیزن، آرت استایلی شبیه به OVA های این سری دارد. موهای ایمایزومی بهتر بود تیره تر شود بجای آبی، یا اینکه در کنار زمین، تماشاچی ها غیب نشوند. البته این مشکلات آزار دهنده نیستند و همچنان می توانید از تماشای این سریال لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-13 21:18:46
    قسمت ۲۵ نیست توی پک خیلی خیلی ممنون میشم اگه بگذارید❤️ سایتتون عالیه👍👌
  • 1400-12-13 21:18:42
    زیرنویس قسممت 25 رسیدگی کنید دیگه
  • 1399-05-30 02:19:27
    سلام خسته نباشید لطفا زیرنویس قسمت 25 رو قرار بدید تو فایلی که قرار داده شده فقط تا قسمت 24 موجوده با سپاس
    • 1399-12-10 05:12:56
      برای منم همین طوره لطفاً اصلاح کنید شما عالی هستید،خودم هرچقدر گشتم نتونستم یه زیرنویس ساده پیدا کنم.کارتون درسته❤️
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.