دانلود انیمه
Durarara!!x2 Ten دورارارا !!

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
24435 تعداد بازدید
User 99
10
/
8.37
AnimeList Rating
User 203,630
10
/
7.97
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Durarara!!x2 Ten از لینک مستقیم به همراه زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین
دانلود انیمه Durarara!!x2 Ten از لینک مستقیم به همراه زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Durarara!! x2 Ten
فارسی دورارارا !!,دورارارا
ژاپنی デュラララ!!×2 転
معروف به Durarara!!x2 Ten

خلاصه داستان انیمه Durarara!!x2 Ten

در ایکبوکورو زندگی شهروندان همچنان به هم گره خورده و انگار سرنوشتشان از پیش تعیین شده. میکادو ریوگامینه یک قدم به زندگی هیجان‌ انگیزی که آرزویش را داشت، نزدیک‌تر شده و عمیق ‌تر به جنبه‌های تاریک‌ ماجراها فرو می‌رود. او پس از به دست آوردن کنترل کامل بر یک رقیب سابق، از قدرت تازه‌اش به دلخواه استفاده می‌کند و گروه دلارز را پاکسازی می‌کند تا آن را به یک سازمان ایده‌آل تبدیل کند.
این کار به همان سختی‌ است که به نظر می‌رسد، زیرا میکادو اکنون باید با دخالت‌های ناخواسته‌ی بیرونی مقابله کند، به ویژه با یک دوست قدیمی و دوباره پیداشده که به شدت دلتنگش بود. از سوی دیگر، ایزایا اوریهارا هنوز نقشه‌هایی در آستین دارد، اگرچه یک مرکز تبادل اطلاعات رقیب که در قلب منطقه‌ی محبوب مرکز شهر کمین کرده، ثابت کرده است که مانع بزرگی برای اوست. بدون شک دیر یا زود دوباره آشوب به پا خواهد شد.


درباره انیمه دورارارا !!

در دنیای دورارارا چه چیزی عادی است؟ زیر ماسکی که هر شخصیت دارد چه چیزی نهفته است؟ و کل این داستان به کجا می‌رود؟ این فصل به این سؤالات پاسخ می‌دهد و در عین حال سؤالات بیشتری هم مطرح می‌کند. بسیاری از افراد از همان نیمه اول فصل اول، کمبود یک شخصیت اصلی خاص و تمرکز مساوی روی تک تک شخصیت‌ ها را عاملی منفی می‌دانستند. همچنین این انیمه به جای شخصیت‌های جالب، روی کرکترهای کسل ‌کننده‌ تمرکز کرده است. 
داستان این فصل  شبیه به فرمت نیمه اپیزودیکی است که تا به حال در این انیمه به آن عادت کرده‌ایم. تنها تفاوت این است که حس تنش واقعی وجود دارد، اینکه دیگر همه چیز به همین شکل باقی نخواهد ماند و داستان در نهایت به نوعی هدف دارد. شخصیت‌ها دیگر بدون هدف به سمت هم راه نمی‌افتند، بلکه در عوض گروه‌هایی را برای رویارویی با یکدیگر تشکیل می‌دهند و به دنبال پاسخ‌ هایی می‌گردند که در ایکبوکورو به دنبال آن هستند.
همه شخصیت‌ها توسعه یافته و تغییر کرده‌اند و همه آن‌ها گروهی را انتخاب نکرده‌اند که مردم در ابتدای فصل فکر می‌کردند. با این حال، دلیل انتخاب هر شخصیت از گروهی که به آن پیوسته منطقی است و با روند توسعه‌ی آن‌ها تا این نقطه سازگار است، به جای اینکه انیمه فقط برای ایجاد پیچش داستانی، دست به این کار بزند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-24 21:20:12
    ایزیا منفورترین شخصیتیه که دیدم واقعا حالمو خراب میکنه و میکادو هم یه عقب مونده ی بی عرضه این فصل واقعا ضیف بود
  • 1399-07-15 17:35:53
    دمتون گرم من خیلی دنبال این انیمه و اوپنینگاش بودم..... (: قربون دستتون
  • 1399-07-15 17:35:51
    سلام چرا دوتا فصل دوم داره اول کدوم رو باید ببینیم؟
  • 1399-07-15 17:35:45
    نیمه دوم فصل دوم،ضعیف بود یه خورده بعضی قسمتاشو به زور تحمل کردم بعضیاش ول شاهکار بود و به نظرم میتونست ژانر روان شناختی هم بگیره
  • 1399-07-15 17:35:38
    به نظرم اگه نقش ایزایا تو این انیمه نبود به اندازه الان انیمه باحالی نمیشد هرچقدر از ایزایا بیشتر خوشم میاد از اون یکی پسره آئویا خوشم نمیاد هرچند که میگن شخصیتشون شبیه همه اما به نظرم اینطوریام نیست به هرحال قسمت۸و۹ خیلی جالب بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.