دانلود انیمه
Durarara!!x2 Shou دورارارا !!

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
22724 تعداد بازدید
User 104
10
/
8.35
AnimeList Rating
User 251,479
10
/
7.98
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Durarara!!x2 Shou از لینک مستقیم با کیفیت بالا و پخش آنلاین
دانلود انیمه Durarara!!x2 Shou از لینک مستقیم با کیفیت بالا و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Durarara!! x2 Shou
فارسی دورارارا !!,دورارارا
ژاپنی デュラララ!!×2 承
معروف به Durarara!! 2nd Season, DRRR!! 2nd Season, Durararax2 1st Arc

خلاصه داستان انیمه Durarara!!x2 Shou

اگرچه بالاخره آرامش به ایکبوکورو بازگشته است، اما بسیاری از اتفاقات عجیب به صحنه ‌های رایج در سراسر شهر تبدیل شده‌ اند. یکی از این موارد تعقیب و گریز مداوم پلیس از سلتی استولوسون، سوار بی سر است. علاوه بر این شخصی جایزه هنگفتی برای او تعیین کرده است که انگیزه اعضای گروه‌های مختلف را برای شروع جستجو برای این موجود فراطبیعی نیز برمی‌انگیزد.
در همین حال کورونوما دانش آموز سال دومی مرموز به میکادو می گوید که هویت واقعی او را می داند. اما شرایط همیشه آرام نیست و خیلی زود تهدیدی جدید با نام مستعار «هالیوود» ظاهر می‌شود، که به خاطر پوشیدن ماسک‌های مختلف در هر جنایتی که مرتکب می‌شود، شناخته شده است. همانطور که ثابت می‌شود رویداد های مختلف دوباره با هم مرتبط هستند. ایکبوکورو به درگیری دیگری کشیده می‌شود که کل شهر را در معرض هرج و مرج قرار می‌دهد.


درباره انیمه دورارارا !!

چند قسمت اول این فصل با معرفی قتل‌های مرموز، زمینه‌ را برای جنون و هیجان مهیا می‌کند. این فصل که به «قتل‌های هالیوودی» معروف است؛ شامل مجموعه ‌ای از شخصیت‌هایی است که ممکن است از قبل با آن‌ها آشنا باشید. شکارچی بی‌سر بدنام سلتی، به لطف شرکت یادوگاری شینینگ، دوباره ظاهر می‌شود.
همچنین، میکادو، ایزایا، شیزوئو، آنری، شینرا، آئوبا و اکثر شخصیت‌های دیگر برای تکرار نقش‌هایشان برگشته ‌اند. در آرک قتل‌های هالیوودی، این مجموعه بیشتر روی انتقال داستان به جای پرداختن به پیشینه‌ شخصیت‌ها تمرکز دارد. چیز زیادی در مورد گذشته‌ مقصر این قتل‌ها نمی‌فهمیم، اما از انگیزه‌ی او مطلع می‌شویم. پیسینگ داستان در این قسمت عجله ای و سریع است.
معرفی دوباره شخصیت‌ های فراموش‌ شده مانند خواهران اوری‌ هارا، یکی از بهترین بخش های شخصیت پردازی است. خواهران اوری‌ رابطه ای عجیب دارند و یکی از نکات مبهم این انیمه هستند. 
انیمیشن در این سیزن کمی افت داشته؛ که دلیلش هم تغییر استودیو سازنده این انیمه است. برخی از قسمت‌های خاص از نظر هماهنگی کیفیت انیمیشن نامتعادل هستند در حالی که برخی دیگر از فریم‌ها این مشکل حل می شود. البته این مشکل در نیمه اول وجود دارد. نیمه دوم با پس‌ زمینه‌ های روان و طراحی بهتر جبران می کند. شخصیت‌های جدیدی مانند ورونا و روکوجو با ظاهر خود به جذابیت این نمایش اضافه می کند.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-06 23:27:27
    برا دیدنش ی لحظه تردید هم نکنید واقعا یکی از بهترین داستانارو داره
  • 1400-05-01 22:51:21
    دوستان به نمره mal دقت نکنین که یه مقدار از فصل اول کمتر بود فصل دوم جذابیتش حتی از فصل اولم بیشتر بود و داستان فاز خیلی بهتری برداشت
  • 1399-01-30 07:37:47
    دوستان به نمره mal دقت نکنین که یه مقدار از فصل اول کمتر بود فصل دوم جذابیتش حتی از فصل اولم بیشتر بود و داستان فاز خیلی بهتری برداشت
  • 1398-05-08 00:14:33
    سلام خسته نباشید. زیرنویس قسمت 5 رو نزاشتین
    • 1398-05-08 00:14:41
      ممنون بررسی میشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.