دانلود انیمه
Tokyo Ghoul √A توکیو غول فصل 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
99465 تعداد بازدید
User 1803
10
/
8.54
AnimeList Rating
User 1,204,233
10
/
7.02
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tokyo Ghoul √A با زیرنویس فارسی اختصاصی به همراه پخش آنلاین
دانلود انیمه Tokyo Ghoul √A با زیرنویس فارسی اختصاصی به همراه پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Tokyo Ghoul √A
فارسی توکیو غول فصل 2
ژاپنی 東京喰種√A
معروف به Tokyo Ghoul Root A, Tokyo Ghoul 2nd Season, Tokyo Ghoul Second Season

خلاصه داستان انیمه Tokyo Ghoul √A

شخصیت Ken Kaneki، در نهایت آن خصلت هیولایی و گوشت‌خوار وجودش را، که مدت‌ها از آن فراری و هراسان بود؛ پذیرفته است. او بعد فرار از اسارت و شکنجه، به "Aogiri Tree" (همان سازمان شبه نظامی متشکل از غول ها، که او را ربوده بودند) می‌پیوندد. این اقدام، باعث ایجاد تردید در دوستانش، نسبت به انگیزه واقعی و وفاداری او می‌شود.
با بیشتر شدن تنش بین دولت و غول‌ها، کمیسیون مبارزه با غول ها، تلاش‌های خود را برای پاکسازی کامل توکیو از غول‌ها، تشدید کرده است. این امر صلح نه چندان محکم دوستان و همرزمان سابق کانکی، یعنی غول‌های کافی شاپ Anteiku را تهدید می‌کند. کانکی با آگاهی از این وضعیت خطرناک، با نبردهای متعددی روبرو می‌شود؛ که در آن‌ها...

 

دانلود انیمه Tokyo Ghoul √A


درباره انیمه توکیو غول فصل 2

این فصل از انیمه توکیو غول، با امتیاز بسیار خوب 7 از 10 توسط کاربران، ادامه ای هیجان انگیز برای سریال می‌باشد. این فصل در 12 اپیزود 24 دقیقه ای، با رده بندی سنتی +17 منتشر شده است. داستان، برگرفته از مانگا و با تم های روانشناسی و خشونت است. ژانر اصلی سریال نیز، اکشن، فانتزی، ترسناک و فراطبیعی هست.
پس از اتفاقات فصل اول، توکیو غول A، به بررسی تحول عمیق کانکی پس از شکنجه می‌پردازد. او با آغوش باز طبیعت غول خود را می‌پذیرد؛ و به همان سازمانی می‌پیوندد، که روزی او را اسیر کرده بود.
داستان با موضوعات انتقام، انسانیت و اخلاقیات ذهن شما را درگیر می‌کند؛ آن هم دقیقاً در جایی که غول‌ها و انسان‌ها برای بقا می‌جنگند. در حالی که کانکی به عنوان یک MC (شخصیت اصلی) باقی می‌ماند؛ روایت داستان گسترش پیدا می‌کند؛ تا شامل شخصیت‌های دیگری با انگیزه‌ها و اهداف خاص خود شود. کیفیت انیمیشن بسیار قابل قبول بیننده هاست؛ و نظرات زیادی را به خود جلب کرده است؛ اما از طرفی گاها، افت های قابل ملاحظه ای هم دارد.

 

توکیو غول فصل 2


موسیقی متن به طور مؤثری فضای دارک و غم‌انگیز سریال را به تصویر می‌کشد. در مجموع، توکیو غول فصل دوم، دنباله‌ای هیجان‌انگیز برای فصل اول ارائه می‌دهد؛ که در کنار لحظات طنز دارک، می‌تواند چند ساعتی شما را به تصویر خیره نگه دارد. قطعاً قبل از دیدن فصل دوم، باید فصل اول را تمام کرده باشید؛ زیرا در غیر این صورت، با مجموعه ای از اتفاقات نامفهوم روبرو می‌شوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-10-13 10:07:58
    درود بر شما قسمت 1 و 2 و6 و 7 دانلود میشه ولی خوانده نمیشه با هیچ نرم افزاری (کیفیت 480) ... لطفا رسیدگی کنین و اطلاع رسانی ... ممنون بابت سایت خوبتون
  • 1397-02-01 12:41:05
    سلام فصل سوم ش اصلا ارتباطی با فصل دوم ندارع ؟؟؟
    • 1399-06-26 07:40:57
      چرا ولی باید صبر کنی و تا اخر ببینی
  • f m
    1397-01-14 13:42:25
    سلام مرسی بابت انیمه های خوبتون.میشه فصل سومش رو هم بذارید؟امروز اولین قسمتش اومد
  • 1396-10-30 22:37:42
    slm mamnon babat hame chi in anime az on anime hayi hast ke bayad mangasham khond
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.