دانلود انیمه
Kizumonogatari III: Reiketsu-hen کیزومونوگاتاری

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
39747 تعداد بازدید
User 270
10
/
8.68
AnimeList Rating
User 271,854
10
/
8.78
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kizumonogatari III: Reiketsu-hen با کیفیت 1080
دانلود انیمه Kizumonogatari III: Reiketsu-hen با کیفیت 1080
عناوین دیگر
انگلیسی Kizumonogatari Part 3: Cold-Blooded
فارسی کیزومونوگاتاری
ژاپنی 傷物語〈Ⅲ冷血篇〉
معروف به Koyomi Vamp

خلاصه داستان انیمه Kizumonogatari III: Reiketsu-hen

بعد از احیای کیس شات، خون‌آشام افسانه ای؛ آراراگی و خدمتکارش به خون‌آشام تبدیل شده‌اند. کیس شات مطمئن است، که می‌تواند او را دوباره به انسان تبدیل کند؛ اما تنها زمانی که قدرت کامل خود را بدست آورده باشد. 
آراراگی، سه شکارچی خون آشامی که کیس شات را شکست داده بودند؛ نابود کرده؛ و به او برای بازگرداندن قدرت کامل کمک می‌کند. آراراگی به چیزی که تمام این مدت برای آن جنگیده بود، دست یافته است. اما باید این سوال را پرسید؛ که آیا این واقعاً همان چیزی است، که آراراگی بدنبال آن بود؟ زمانی که این خون آشام نامیرا، به کل قدرت خود دست پیدا کند؛ چه کارهایی با آن انجام می‌دهد؟ چه راهی برای متوقف کردن او وجود خواهد داشت؟
حقایقی وجود دارد که آراراگی به آن ها دقت نمی‌کند. مثلاً؛ یک خون آشام تازه وارد مثل او، چگونه از پس 3 دشمن اصلی کیس شات بر آمده؟ 
او به آخر خط صاف داستان خود رسیده؛ و باید تصمیم خود را بگیرد. تمامی این سؤالات و تصمیمات آراراگی به هم گره خورده اند.

 

دانلود انیمه Kizumonogatari III: Reiketsu-hen


درباره انیمه کیزومونوگاتاری

انیمه سینمایی Kizumonogatari III: Reiketsu-hen با امتیاز بسیار عالی 8.78 از 10 توسط کاربران، یکی از قوی ترین انیمه‌های سینمایی با تم Vampire در تمام دوران انیمه هاست. 1 ساعت و 23 دقیقه داستان مهیج و خشن این انیمه؛ یعنی قسمت سوم Kizumonogatari، بیننده را متوجه گذر زمان نمی‌کند. سال 2017 بود که این انیمه منتشر شد؛ و انتظارات طرفداران را، بیش از آنچه تصور می‌شود؛ برآورده کرد. قسمت سوم این انیمه سینمایی که با نام Cold Blooded نیز شناخته می‌شود؛ از نظر تمام بینندگان این فرانچایز، بهترین قسمت، و بسیار برتر از دو قسمت قبلی است. ژانرهای اصلی این فیلم Action، Mystery و Supernatural است.

 

انیمه کیزومونوگاتاری

 

بالانس صحنه های احساسی و اکشن، در کنار صحنه آرایی مناسب، و داینامیک بودن تصویر به لطف CGI، قسمت سوم این انیمه را از دو قسمت قبلی بیشتر متمایز می‌کنند. در این قسمت شاهد مبارزات نفس گیر، شخصیت پردازی بی مانند و پیشرفت قوی داستان هستیم. دیالوگ های معنا دار و جالب کرکتر ها با یکدیگر، شاید باعث شود؛ در دفعه اول دیدن این فیلم، چنان غرق در داستانش شوید؛ که متوجه موسیقی متن تأثیر گذار و حماسی آن نشوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-14 21:27:58
    به دوستان توصیه می‌کنم اول Bakemonogatari و بعدش سه تا سینمایی kizumonogatari رو ببینن، چون که اکثر معرفی‌ها و آشنایی با فضای انیمه و شخصیت‌ها توی اون فصل اتفاق میفته. البته می‌تونین از این سه سینمایی هم شروع کنین ولی اگه می‌خواین بگومگو ها و لاس زدن های آراراراگی (ببخشید زبونم گرفت 😂) با سنجوگاهارا، هانکاوا و شینوبو رو ببینین و شخصیت زاقارتش رو بهتر بشناسید، اول از اون فصل شروع کنین. . . پانویس: و اینکه لطفا اینقدر نپرسین با چه ترتیبی ببینم. کافیه مونوگاتاری رو به انگلیسی جستجو کنین، برین تو پیج ویکی‌پدیاش و لیست قسمت‌هاش رو ببینین؛ از بالا تا پایین نشون داده. و نظر شخصیم هم اینه که این سه سینمایی در مقایسه با کل داستان خیلی هم مهم نیستن چون اصلیت داستان مونوگاتاری، زندگی روزمره‌ی آراراگی و اطرافیانش عه.
    • 1399-09-01 08:54:54
      عزیز داری اشتباه میگی اول سینمایی بد اون
  • 1398-04-26 13:44:05
    خیلی عالی بود ولی پایانش میزد تو ذوق آدم خیلی خیلی جالب بود ولی حیف که ادامه نداره
    • 1400-03-24 18:57:31
      چرا داره یه مجموعس در کل
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.