دانلود انیمه
Tsukimonogatari سوکیمونوگاتاری

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
22810 تعداد بازدید
User 125
10
/
8.20
AnimeList Rating
User 237,501
10
/
8.09
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Tsukimonogatari به صورت سافتساب با ترجمه فارسی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Tsukimonogatari به صورت سافتساب با ترجمه فارسی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Tsukimonogatari
فارسی سوکیمونوگاتاری
ژاپنی 憑物語
معروف به Tsukimonogatari: Yotsugi Doll, Monogatari Final Season

خلاصه داستان انیمه Tsukimonogatari

در فوریه بعد از مصیبت پیش اومده با سنگوکو نادکو ، که با کمک کایکی دیشو در پشت صحنه حل شد . وقتی که آراراگی درحال آماده شدن برای امتحان ورودی کالج بود ، بدنش به صورت جدی ای شروع به تغییر میکنه ، اثری که میشه دلیل اون رو ، مجازات عمل های گذشته اون نامید .


درباره انیمه سوکیمونوگاتاری

تسوکیمونوگاتاری قبل از هانامونوگاتاری (داستان دوم کانبارو) اما بعد از وقایع فصل دوم اتفاق می‌افتد. این بخش با بیدار شدن آراراگی توسط خواهرانش آغاز می‌شود، زیرا او از ساعت زنگ دار استفاده نمی‌کند. آن‌ها از او می‌خواهند که سیزدهم فوریه را صرف مطالعه برای آزمون‌های ورودی دانشگاه کند. در حالی که آراراگی در حال آماده کردن حمام برای کارن است، تصمیم می‌گیرد قبل از او به حمام برود.
او در حین حمام کردن متوجه می‌شود که دیگر سایه‌ای ندارد و به اتاقش می‌دود تا از شینوبو کمک بخواهد. شینوبو به او دستور می‌دهد که برای کمک اونونوکی را پیدا کند، اما آن‌ها نمی‌توانند او را پیدا کنند. در نهایت او را در یک شهربازی پیدا می کنند و مجبور می‌شوند او را از دستگاه چنگکی برنده شوند. آن‌ها با هم یوزورو را پیدا می‌کنند که تشخیص می دهد شخصیت اصلی در حال تبدیل شدن به یک خون‌آشام است، اما هنوز دیر نشده.
این آرک یکی از بهترین بخش‌های مجموعه اصلی است و به برقراری رابطه‌ی بین اونونوکی و آراراگی کمک می‌کند، در حالی که کورومی در تلاش است خواهرانش را از تاداشورو تئوری (یک شکارچی موجودات عجیب) نجات دهد. تئوری به آرامی در حال تبدیل شدن به یک خون‌آشام است. 
در کل 3 بخش این انیمه آنرا لذت بخش می کند: دیالوگ‌های سنگین، فن سرویس مناسب و شخصیت‌های جالب. انیمه سریالی اصلی، کم و بیش شامل هر یک از این ویژگی‌ها می‌شود. اما در اینجا با تسوکی یک تعادل ظریف برقرار می شود. این انیمه شامل گفتگوهای پشت سر هم است، که معمولاً با تغییر افرادی که صحبت می کنند پیش می‌رود. شخصیت‌های داستان هم کرکتر های دوست داشتنی قدیمی، تازه ‌واردها و کسانی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده.
پیسینگ این چهار قسمت با روایت دوباره کورومی بسیار جالب عمل می کند. هرچند به اندازه‌ی برخی دیگر از داستان‌هایی که او تعریف کرده است، خاص نیست؛ اما باز هم با شخصیت اصلی، بازگشت به مجموعه لذت ‌بخش است.
تماشای این انیمه بسیار سرگرم‌کننده است. این فصل از آهنگ آغازین و پایانی به مراتب بهتری نسبت به سری اصلی برخوردار است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-08-12 23:58:31
    لطفا بگید اینا رو با چه ترتیبی بهتره دید. هر جا رفتم یه ترتیب زده و همه هم گیج کننده.
  • 1400-08-09 15:55:54
    سلام خسته نباشید . ببخشید شما دیگه از tsukimonogatari خودتون ترجمه نزدید ؟یا نمیزنید؟ چون ترجمه شما بهتر بود نسبت به انیمه ورلد
    • 1400-12-24 13:24:29
      سلام. از Tsukimonogatari به بعد زیرنویس خیلی خوبی داره و نیازی به ترجمه دوباره نیست. فقط زیرنویس باکه مشکل داشت که دوباره ترجمه شد.
  • 1399-08-05 22:19:02
    یکی ترتیب مونوگاتاری رو میگه لطفا
    • 1399-06-04 23:02:47
      دو تا ترتیب دیدن داره یکی از نظر ترتیب پخش یکی از نظر خط زمانی پلاتش(chronological) که من خط زمانی رو توصیه میکنم که اینجوریه: ۱-kizumonogatari سه قسمت یک ساعتی ۲-nekomonomonogatri kuro پنج قسمت ۳- bakemonogatari پانزده قسمت قسمت ۴- nisemonogatari یازده قسمت ۵- monogatari series second season شامل پنج آرک هرکدوم پنج-شش قسمت ۶- hanamonogatari پنج قسمت که به صورت یک قسمت دو ساعتیه ۷- tsukimonogatari پنج قسمت که همینه ۸- owarimonogatari فصل اول ۹- koyomimonogatari که قسمتاش ده دقیقه ایه ۱۰- owarimonogatari فصل ۲(zokuowarimonogatari) که کلا ۱۰۳ قسمت میشه اگر خواستی به ترتیب پخش ببینی همون ۳ تای اول رو برعکس ببین یعنی اول bake بعد kizu بعد neko اگرم که تا tsukimonogatari دیدی که موفق باشی ۳۰ ۴۰ تا قسمت مونده
      • 1398-11-01 14:52:15
        دمت گرم
      • SMH
        1400-01-25 21:21:55
        مردی❤
      • 1400-07-24 00:44:06
        شما آخر حرفت Zoku Owarimonogatari رو نگفتی... اینجا ی انیمه Owarimonogatari 2nd Season داریم و یکی دیگه Zoku Owarimonogatari. کدومو اول ببینم؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.