دانلود انیمه
Macross مکراس

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
23949 تعداد بازدید
User 17
10
/
8.70
AnimeList Rating
User 37,017
10
/
7.9
MyAnimeList
36
/
36
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Macross با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل
دانلود انیمه Macross با زیرنویس فارسی اختصاصی به صورت کامل
عناوین دیگر
انگلیسی Macross
فارسی مکراس
ژاپنی 超時空要塞マクロス
معروف به Choujikuu Yousai Macross, Cho Jiku Yosai Macross, Super Dimension Fortress Macross, SDF Macross, Robotech (U.S.)

خلاصه داستان انیمه Macross

پس از برخورد یک سفینه فضایی مرموز به زمین، انسان‌ها متوجه می‌شوند تنها نیستند. رهبران کشورها از ترس تهدید بالقوه فضایی‌ها، منافع متضاد و تفاوت‌های فرهنگی خود را کنار می‌گذارند و زیر پرچم سازمان ملل متحد می‌شوند. نیروهای تازه تاسیس سازمان ملل تصمیم می‌گیرند کاربری فضاپیمای بیگانه را تغییر دهند و نام آن را SDF-1 Macross بگذارند.

متأسفانه، در اولین روز سفر، ناوگانی از سفینه‌های فضایی متعلق به نژادی از بیگانگان به نام Zentradi بر روی زمین فرود می‌آیند و SDF-1 Macross، به میل خود، اسکادران فضایی را ساقط می‌کند و جرقه‌ای را در میان کهکشان آتش می‌کند که بشر هرگز انتظارش را نداشت: جنگی جهانی بر علیه زمین. در این میان «ماکروس» در تلاش برای فرار از طریق مدار ماه است که کشتی‌اش به همراه خدمه، به فضای دوردست پرتاب می‌شود. او و کسانی که در این کشتی فضایی همراهش هستند، اسیر شرایطی غیرمنتظره می‌شوند که آن‌ها را مجبور می‌کند برای نجات جانشان تلاش کنند...


درباره انیمه مکراس

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را در سال 1982 میلادی در ژانر اکشن، عاشقانه و علمی‌تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 25 دقیقه به ازای هر قسمت از سوی استودیوی Tatsunoko Production آغاز کرد. داستان این انیمه در حال که روان و قابل‌فهم است، عمیق و برنامه‌ریزی شده نیز می‌باشد، در نتیجه نباید فکر کنید که با مجموعه‌ای طرف هستید که فقط سعی کرده تا می‌تواند نژادهای فضایی در خود بچپاند! در عوض سازندگان سعی کرده‌اند با طراحی منحصربه‌فرد خود، تمام نژادهای فضایی را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

در کنار این مورد، تیمی دیگر از انیماتورها وظیفه‌ی طراحی صحنه‌های اکشن را بر عهده داشته‌اند و کار خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند. شخصیت‌های عمیق و مثلث‌های عشقی در کنار روابط شخصیتی تماشایی، از ویژگی‌های اصلی این اثر در حوزه‌ی قصه‌گویی و خلق شخصیت است. اگر دوست دارید تمام قسمت‌های این انیمه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ تماشا کنید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-11-05 04:20:27
    اقا یک دنیا درود و سپاس یک نوستالژی به تمام معنا وافعا سپاس
  • 1400-10-29 12:34:33
    خیلی ممنون برای ترجمه سپاس این انیمه اگه کامل ترجمه شه من فقط از سایت شما دانلود میکنم یه سوال چرا میزنه دانلود باکس کلیک میکنی دانلود نمیشه؟
    • 1400-10-29 10:46:57
      توضیح داده شده همونجا.
  • 1400-10-29 12:34:27
    واو واقعا دست گل تون درد نکنه این انیمه محشر هم داره ترجمه میشه کارتون خیلی درسته
  • 1399-04-30 22:40:25
    سلام لطفا زیرنویس این انیمه فوقالعاده رو که جزوه لیسته تاپهایه ژپن و آمریکاستو قرار بدین حیفه انصافا ترجمه نشه ممنون بابا زحماتتون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.