دانلود انیمه
Macross 7 Encore مکراس 7 انکور

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
2293 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4,627
10
/
7.03
MyAnimeList
3
/
3
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Macross 7 Encore با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
دانلود انیمه Macross 7 Encore با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
عناوین دیگر
فارسی مکراس 7 انکور
ژاپنی マクロス7アンコール

خلاصه داستان انیمه Macross 7 Encore

3 قسمت پخش نشده‌ی سری مکراس 7. در قسمت اول که اسمش «فرار قویترین زن» هست، سفینه‌ی مکراس 7 با گروه ملتراندی سرکشی مواجه میشن که رهبرش ، رقیب قدیمی میلیاست. قسمت دوم، «روی صحنه»، روی گذشته‌ی ری تمرکز میکنه که یه خلبان جنگی بود، و این که چطور با باسارا آشنا شد و فایر بمبر رو تشکیل دادن. در قمست سوم، «کدومشونو دوست داری» وقتی میلیا مریض میشه، حس میکنه که لحظه‌ های آخرشه و سعی میکنه که ازدواج بین میلین و باسارا رو به واقعیت بپیونده.


درباره انیمه مکراس 7 انکور

توی قسمت «روی صحنه»، تمرکز روی گذشته‌ی ری هست که که یه خلبان جنگی بود، و این که چطور با باسارا آشنا شد و فایر بمبر رو تشکیل دادن و این موضوع رو از دید برنامه‌ی تلوزیونی نشون میده، و در حینش، یک سری صحناتی هم نشون داده میشن که اتفاقای واقعی اون جریانن. این قسمت خیلی خوب اجرا شده، مخصوصا از این نظر که دو دختر دیگه‌ی گروهشون دارن نگاه میکنن این برنامه رو. و داستان گذشته‌ی وفیداس هم در این بین نشون داده میشه که مثبتی هست برای خودش. قسمت «کدومشونو دوست داری» برنامه‌ی ازدواج جور کردن میلیاست که میلین رو به باسارا میرسونه و خروجی با شکوه رو نشون میده. بسیار لذت بخش. در قسمت «فرار قویترین زن» ، افراد مکراس 7 با گروه ملتراندی سرکشی مواجه میشن که رهبرش ، رقیب قدیمی میلیاست. میلیا و مکس میرن که معامله‌ای با این گروه یاغی بکنن تا جلوی رخ دادن جنگ رو بگیرن، ولی فایر بمبر قراره دخالت بکنه! این قسمت هم خیلی خوب اجرا شده.
انیمیشن قدیمی و به مقدار خیلی زیاد چندبار استفاده کردن از فریم ها به چشم میخوره که چندان آزاردهنده نیست. پس میشه گفت شاهکار نیست اما افتضاح هم نیست. متوسط.
از نظر آهنگ، یک سری آهنگ هایی که قبلا معرفی شدن رو میشه شنید، از جمله آهنگ های SDF Macross و مکراس پلاس. که به عنوان آهنگ پس زمینه استفاده میشن ولی بسیار تاثیرگذارن. و آهنگ جدیدی از فایر بمبر هم شاهد هستیم.
در کل، این سه قسمت از نظر شخصیت پردازی و داستان گذشته‌ای، از تمام 49 قسمت سری اصلی بهتره. و چند قسمت بیشتر هم میتونست خیلی به نفع شخصیت ها و داستان این سری هم باشه.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.