دانلود انیمه
Selector Infected WIXOSS انتخاب کننده الوده شده ویزوس

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
11196 تعداد بازدید
User 14
10
/
7.14
AnimeList Rating
User 63,762
10
/
7.22
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Selector Infected WIXOSS بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Selector Infected WIXOSS بدون سانسور با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی selector infected WIXOSS
فارسی انتخاب کننده الوده شده ویزوس
ژاپنی selector infected WIXOSS

خلاصه داستان انیمه Selector Infected WIXOSS

“ویکسوس” یک بازی کارتی است که بین نوجوان‌ها بسیار محبوب می‌باشد. ظاهرا کارت‌هایی به اسم “رولیگ” وجود دارد که دخترهایی دارای شخصیتی خاص و اراده هستند. یک سری خاص وجود دارند که می‌توانند صدای “رولیگ‌ها” را بشنوند و به آن‌ها “سلکتور” یا همان انتخاب‌کننده می‌گویند. این “سلکتورها” کارت‌هایی برای جنگیدن در بعدی دیگر دارند که بقیه‌ی آدم‌های معمولی ندارند. گفته شده هرکس بتواند در سه مبارزه برنده شود، آرزویش برآورده می‌شود. “روکو کومیناتو” آخرین دختری است که یه کارت “رولیگ” به دست می‌آورد. او اسم کارتش را “تاما” می‌گذارد و بدون هیچ مقدمه و توضحیی وارد زندگی او می‌شود.

 

انیمه Selector Infected WIXOSS


درباره انیمه انتخاب کننده الوده شده ویزوس

طرح داستان جالب و گیرا بود، اما گاهی درک آن سخت است. از این رو معتقدم برای لذت کامل از این انیمه، نباید زیاد نگران این باشین که ریز ترین جزئیات رو متوجه بشین، به یاد داشته باشید که اگر انیمه توضیح خوبی ارائه نمی دهد، استدلال پشت آن را به جادو بسپارید. این انیمه زندگی سه شخصیت اصلی را دنبال می کند، با این حال عمیق تر به تاریخچه WIXOSS می پردازد، مانند چگونگی شکل گیری نبردهای انتخابی و غیره. با این حال همچنان موضوع روانشناختی دارکش رو حفظ کرده است. 
انیمیشن خوبی با هنر و جلوه های بصری عالی ترکیب شد که با هر سناریویی که انیمه در آن قرار دارد مطابقت دارد. اوپنینگ و اندینگ عالی که مناسب انیمه است، صداهای استفاده شده در نبرد نیز کاملاً مناسب هستند. همه شخصیت ها با طرح داستان پیوند خوردند و هر کدوم نقش مهمی را ایفا می کنند. هیچ شخصیتی به سادگی معرفی نمی شود، یا گسترش می یابد یا برای همیشه کنار گذاشته می شود. البته شخصیت های جانبی وجود دارند که قرار است شکست بخورند و فراموش شوند، اما هر یک از شخصیت های اصلی همه به هر یک مرتبط هستند.
دقیقاً مانند فصل اول، Selector Spread WIXOSS واقعاً در لحظات تاریک تر خود می درخشد. من کمی ناامید شدم از اینکه اونقدری که تصاویر وحشتناکی که در فصل اول داشتیم در فصل دوم ندیدیم. به طور کلی، Selector Spread WIXOSS به اندازه فصل اول WIXOSS استوار است، اما کار زیادی برای حرکت فراتر از آن انجام نمی دهد.
یک مجموعه تلویزیونی انیمه توسط استدیو J.C.Staff، با عنوان انتخابگر آلوده به WIXOSS، در ژاپن بین آوریل و ژوئن 2014 پخش شد، فصل دوم آن بین اکتبر و دسامبر 2014 پخش شد.

 

انیمه انتخاب کننده الوده شده ویزوس
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.