دانلود انیمه
Kiddy Grade نمری کیدی

پخش آنلاین
7863 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 19,354
10
/
7.21
MyAnimeList
24
/
24
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kiddy Grade فصل اول
دانلود انیمه Kiddy Grade فصل اول
عناوین دیگر
انگلیسی Kiddy Grade
فارسی نمری کیدی
ژاپنی キディ・グレイド

خلاصه داستان انیمه Kiddy Grade

در آینده دور، بشریت به آسمان ها رفته و در سیارات زیادی در کائنات ساکن شده. آژانسی به اسم سازمان فضایی تجارت و گمرک ( GOTT ) تشکیل شده تا نظم را حفظ کند. در درون گات، گروهی مخفی از انسان های پیشرفته- به نام واحد ES- ماموریت هایی مخفی برای توقف جنایات بزرگ کهکشان دارد. دو تا ازین ها دو مامور رده پایین – رده C – به نام های اکلر و لومیرند. برخلاف بودن در قطب پایین توتم، این دو از قدرت های سهمگینی استفاده می کنند، قدرت فرابشری اکلر و شلاق رژ لبی لومیر برای کنترل کردن هر کامپیوتری. در کنار هم، آن ها می توانند به هر ماموریتی که گات به آن ها می دهد، بروند. اما هر چه ماموریت های بیشتری را انجام می دهند، این دو شروع به پردخ برداشتن از توطئه بزرگی می کنند که باعث می شود هر آنچه درباره خود و کل کهکشان می دانند زیر سوال برود.

 

دانلود انیمه Kiddy Grade


درباره انیمه نمری کیدی

انیمه Kiddy Grade یک مجموعه انیمه ژاپنی 24 قسمتی است که در سال 2002 ساخته شده و توسط gímik و Gonzo Digimation ساخته شده و توسط Keiji Gotoh کارگردانی شده است. این نمایش یک انیمه پر از اکشن و فن سرویس است که فکر می کردم اگر بخواهم مغزم را برای چند ساعت خاموش کنم خوب است. با این حال، حتی با این استاندارد پایینی که من تعیین کردم، باز هم آنطور که فکر می کردم عمل نکرد. 
یک سوم اول به سادگی متوسط بود و واقعاً من را به شخصیت ها علاقه مند نکرد. حتی صحنه های اکشن هم برایم کسل کننده بود. بعد از اون داستان اصلی شروع به حرکت می کند و صحنه های اکشن بسیار هیجان انگیز و خوب بودند. با این حال، نمی توانم بگویم که توسعه شخصیت وجود داشت، بلکه آن ها آنچه را که قبلاً وجود داشت به ما نشان دادند. همانطور که قبلاً گفتم انیمیشن بسیار خوبی است. همچنین طراحی کاراکترها بسیار زیبا هستند.

 

دانلود انیمه نمری کیدی


به هر حال، آیا Kiddy Grade انیمه اکشنی بود که انتظارش را داشتم؟  بله، اکشن و فن سرویس های زیادی وجود داشت و مخصوصاً برای تماشا با مغزی خاموش مناسب است. با این حال، در همان زمان شروع ضعیفی داشت که امتیاز دهی را سخت می کند. علاوه بر این، یک سوم آخر کاملاً بهم ریخته بود و حتی وقتی مغزم خاموش بود، پذیرش بسیاری از رویدادها سخت بود.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-07-20 17:23:08
    بعد این همه سال هنوز ترجمه نشده؟ :(
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.