دانلود انیمه
Taiho Shichau zo The Movie تو بازداشتی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
7294 تعداد بازدید
User 4
10
/
6.25
AnimeList Rating
User 4,062
10
/
7.48
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Taiho Shichau zo The Movie با کیفیت بالا + پخش آنلاین + زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود انیمه Taiho Shichau zo The Movie با کیفیت بالا + پخش آنلاین + زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی You're Under Arrest The Movie
فارسی تو بازداشتی
ژاپنی 逮捕しちゃうぞ the MOVIE
معروف به Taiho Shichauzo The Movie

خلاصه داستان انیمه Taiho Shichau zo The Movie

داستان فیلم: خلافکارهای محله بوکوتو بیشترین خلافشان رانندگی و کورس با ماشین‌های اسپرت است؛ اما این بار، دو افسر پلیس یک انبار پر از اسلحه‌ غیرقانونی در یک ماشین دزدی پیدا می‌کنند. همزمان یک مشکل بزرگ در خیابان‌های توکیو رخ می‌دهد. بهترین پلیس‌های توکیو در این جریان خودنمایی می‌کنند و وارد عمل می‌شوند. کوبایاکاوا میوکی و سوجیموتو ناتسومی کارکشته‌ترین مأمورهای این عملیات هستند. حال باید ببینیم استعداد میوکی و اراده قوی ناتسومی برای متوقف کردن مغز متفکر این ماجرا و جلوگیری از نابودی توکیو و کل دنیا کافیست؟

 

دانلود انیمه Taiho Shichau zo The Movie


درباره انیمه تو بازداشتی

فیلم Taiho Shichau zo The Movie جز بهترین انیمه‌های سبک اکشن، درام و کمدی است. این فیلم جذاب برای عاشقان انیمه‌های هیجانی و داستانی ساخته شد، تا چندین ساعت فکرشان را درگیر کند. خط داستانی توکیو را از یک شهر آرام و ساکت، ناگهان به شهری در معرض خطر نابودی کامل تبدیل می‌کند. پلیس‌های نقش اصل داستان باید هرچه زودتر علت منفجر شدن یکی از مهم‌ترین پل‌های توکیو را پیدا کنند و سد راه نقش شرور داستان شوند. در این فیلم 90 دقیقه‌ای بهترین تیراندازی‌ها و تعقیب و گریزهای پلیسی که تابحال در یک انیمه به عمرتان دیده‌اید را  تماشا می‌کنید. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این انیمه امکان دنبال کردن داستان آن و فهمیدن محتوای فیلم بدون داشتن اطلاعات قبلی از آن است. موسیقی متن و شخصیت پردازی نقش‌های فیلم، خیره کننده و جذاب برای همه طرفداران انیمه هاست.

 

انیمه سینمایی تو بازداشتی

 

همکاری شخصیت‌ها و کار تیمی خوبی که دارند، داستان را از کلیشه‌های همیشگی انیمه‌ها دور می‌کند. امتیاز خیلی خوب 7.39 از 10 نمره‌ی کاربرهای مختلف با سلیقه‌های متفاوت به این انیمه دوست داشتنی است. جالب است بدانید که این فیلم نسخه کوتاه یک انیمه چند قسمتی با همین داستان است. فیلم سینمایی این انیمه از روند داستانی تندتر و هیجانی‌تری بهره می‌گیرد. برای تماشای شما عزیزان لینک دانلود این انیمه بسیار جذاب با زیرنویس فارسی در همین صفحه قرار گرفته است. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-24 14:45:38
    سلام خیلی عالی بود لطفا بقیه هارو هم ترجمه کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.