دانلود انیمه
Taiho Shichau zo تو بازداشتی

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5017 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 9,211
10
/
7.45
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Taiho Shichau zo به صورت کامل و یکجا با لینک مستقیم و پخش آنلاین
دانلود انیمه Taiho Shichau zo به صورت کامل و یکجا با لینک مستقیم و پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی You're Under Arrest
فارسی تو بازداشتی
ژاپنی 逮捕しちゃうぞ
معروف به Taiho Shichauzo

خلاصه داستان انیمه Taiho Shichau zo

دو پلیس زن به نام‌های «ناتسومی تسوجیموتو» و «میوکی کوبایاکاوا» بعد از یک سوء‌تفاهم اولیه، فعالیت مشترک خود را در اداره پلیس بوکوتو آغاز می‌کنند، فعالیتی که آن‌ها را به یکه‌تازی‌هایی بی‌پایان در ماجراجویی‌هایی باورنکردنی رهنمون می‌کند...

 

دانلود انیمه Taiho Shichau zo


درباره انیمه تو بازداشتی

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را از سال 1994 میلادی در ژانر اکشن و کمدی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 29 دقیقه برای هر قسمت از سوی استودیوی Studio Deen آغاز کرد. اولین نکته‌ای که هنگام تماشای این انیمه توجه شما را جلب خواهد کرد، کیفیت انیمیشنی فوق‌العاده این اثر است. سازندگان در طراحی شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های تصاویر از نبوغ و مهارت بسیاری بهره برده‌اند که باعث ایجاد تصاویری ماندگار و در عین حال تماشایی شده است. بخش زیادی از هر قسمت این انیمه با ماجراجویی‌های شخصیت‌هایی پر شده است که از وسایل نقلیه‌ای نظیر اتوموبیل‌ها و موتورهای پرسرعت استفاده می‌کنند، در نتیجه اگر به اکشن‌هایی با چنین عناصری علاقه‌مندید، احتمالاً این انیمه جذابیت بسیاری برای شما خواهد داشت! کیفیت موسیقی نیز قابل‌قبول است و در سکانس‌های تعقیب و گریز به اوج خود می‌رسد، چراکه با تنش موجود در صحنه همراه می‌شود و صحنه‌های اکشن را نفس‌گیرتر از قبل می‌کند.

 

انیمه تو بازداشتی

 

شخصیت‌ها با اینکه ممکن است در ابتدای قصه کلیشه‌ای به نظر برسند، اما بعد از مدتی علاقه‌ی شما را به خود جلب می‌کنند. همچنین می‌توان چهار ژانر عاشقانه، کمدی، درام و اکشن را از اصلی‌ترین شالوده‌های قصه‌ی این انیمیشن دانست که منجر به خلق روایتی منحصربه‌فرد و ارگانیک شده است. در نتیجه می‌توانیم تماشای این مجموعه را به افرادی که به شخصیت‌های مؤنث، قانون و صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و صد البته انیمه‌های کالت علاقه دارند پیشنهاد کنیم. برای دانلود تمامی قسمت‌های این انیمه در انواع کیفیت‌ها به صورت مستقیم و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-21 11:10:39
    یکی نظر بده چطوری ساب خوبه و این که انیمه از ده نمره چنده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.