دانلود انیمه
Love Live! Superstar!! 3rd Season عشق زندگی! سوپراستار!! فصل سوم

523 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
0.0
MyAnimeList
نامشخص
/
نامشخص
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Love Live! Superstar!! 3rd Season با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود انیمه Love Live! Superstar!! 3rd Season با زیرنویس فارسی بدون سانسور
عناوین دیگر
فارسی عشق زندگی! سوپراستار!! فصل سوم
ژاپنی ラブライブ!スーパースター!!

خلاصه داستان انیمه Love Live! Superstar!! 3rd Season

هر کسی رویایی دارد که برای دستیابی به آن تلاش می‌کند، و همینطور کانون شیبویا با استعداد موسیقی نیز دارای رویایی است. با این حال، به دلیل ترس اجرایی اش، کانون نمی‌تواند به برنامه موسیقی مدرسه دختران یویگاوکا بپیوندد و به جای آن وارد برنامه کلی می‌شود. هرچند که کانون تصمیم می‌گیرد موسیقی را کنار بگذارد، همکلاسی او، تانگ ککه، شور و شوق کانون را برای موسیقی دوباره برمی‌انگیزاند: علاقه‌ای به آیدول‌های مدرسه‌ای.
گرچه ککه و کانون تلاش می‌کنند یک گروه آیدول‌ مدرسه‌ای تشکیل دهند، اما تلاش آنها با مخالفت شدید رن هازوکی، دختر مدیر مدرسه، مواجه می‌شود. با این حال، دختران به زودی به دیدار مدیر می‌روند، که تحت یک شرط موافقت می‌کند - آنها باید در مهمانی آیدول مدرسه یویوگی برنده مقام اول شوند.
استقامت این ایدول‌های جاه طلب در مواجهه با مشکلاتی که پیش روی آنها قرار می‌گیرد، به چالش کشیده می‌شود. در طول سفرشان، دختران دوستان جدیدی پیدا کرده و اعضای جدیدی را که به آنها می‌پیوندند، ملاقات می‌کنند تا به ایدول‌های خیره کننده‌ای تبدیل شوند که تصورش سخت است.


درباره انیمه عشق زندگی! سوپراستار!! فصل سوم

برنامه "Love Live! Superstar!! Liella!" که به صورت زنده پخش شد، روز یکشنبه صداگذاری را برای یک عضو جدید از گروه Liella! پروژه Love Live! Superstar!! را اعلام کرد. Sakura Sakakura در این امتحان بازیگری که این بهار برای نقش Tomari Onitsuka برنده شد.
توماری خواهر Natsumi Onitsuka عضو Liella! است. جایی که Natsumi به دنبال هر فرصت سودآور میرود، توماری بی‌رحمانه عمل می‌کند و بهینگی و بهینه‌سازی زمان و تلاش را بر همه چیز دیگر ارجحیت می‌دهد. او علاقه‌مند به فعالیت‌های دولت‌آمریکا می‌شود که Natsumi اخیراً به آن‌ها مشغول شده است.
Yuina  نقش خود را به عنوان Wien Margarete عضو جدید دیگری از گروه Liella! که در فصل دوم Love Live! Superstar!! قبلاً ظاهر شده بود، تکرار می‌کند. او یک شخصیت رقیب دائمی برای Liella! بود و در پایان فصل به دبیرستان Yuigaoka منتقل شد. او اهل اتریش است و به عنوان یک فرد با مهارت زیاد با حس زیبای موسیقی شناخته می‌شود.
Hajime Yatate، نام مستعار جمعی برای کارمندان Sunrise، به عنوان اثر اصلی اعتبار داده شده است. Sakurako Kimino همچنین به عنوان مفهوم اصلی اعتبار داده شده است. Takahiko Kyōgoku، کارگردان پروژه اصلی Love Live! School idol project و فیلم‌های بعدی، به عنوان کارگردان به همراه نویسنده Love Live! School idol project و Love Live! Sunshine!!، Jukki Hanada بازگشت. Atsushi Saitō (Black Fox) طراحی شخصیت‌های اصلی Yūhei Murota را تطبیق داده است. Yoshiaki Fujisawa نیز از مجموعه اول Love Live! به عنوان آهنگساز موسیقی بازگشته است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.