دانلود انیمه
Genjitsu no Yohane: Sunshine in the Mirror یوهانه‌ی واقعیت: پرتو آفتاب در آینه

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
5381 تعداد بازدید
User 10
10
/
6.2
AnimeList Rating
User 11,496
10
/
6.87
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Genjitsu no Yohane: Sunshine in the Mirror به همراه زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم
دانلود انیمه Genjitsu no Yohane: Sunshine in the Mirror به همراه زیرنویس فارسی چسبیده از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Yohane the Parhelion: Sunshine in the Mirror
فارسی یوهانه‌ی واقعیت: پرتو آفتاب در آینه
ژاپنی 幻日のヨハネ -SUNSHINE in the MIRROR-

خلاصه داستان انیمه Genjitsu no Yohane: Sunshine in the Mirror

«یوهان» دختری جوان و مشتاق بود که با رویایی جاه‌طلبانه برای تبدیل‌شدن به یک ستاره موسیقی، از شهر کوجک خود یعنی «نومازو» خارج شد و به توکیو قدم گذاشت. دو سال بعد، او هنوز یک اجرای آزمایشی را هم پشت سر نگذاشته است. از آنجایی که این دختر نمی‌تواند به تنهایی از پس زندگی خود برآید، مادرش او را به خانه دعوت می‌کند تا چیز جدیدی را کشف کند که فقط او می‌تواند انجام دهد.  با گزینه‌های محدود برای ادامه‌ی مسیر زندگی و یک کیف پول خالی، «یوهان» با اکراه به زادگاهش یعنی «نومازو» باز می‌گردد. او بعد از بازگشت به شهرشان یک مغازه‌ی فال‌گیری باز می‌کند و دوباره با دوستان قدیمی‌ای که فراموش کرده بود ارتباط برقرار می‌کند و دوستان جدیدی نیز پیدا می‌کند که همگی در جستجوی هدفی منحصربه‌فرد و مسیری معنادار در زندگی به او کمک می‌کنند؛ اما ظهور نیرویی فراطبیعی زندگی «یوهان» را دگرگون می‌کند...

 

دانلود انیمه Genjitsu no Yohane: Sunshine in the Mirror


درباره انیمه یوهانه‌ی واقعیت: پرتو آفتاب در آینه

این انیمه در سال 2023 میلادی در ژانر فانتزی و موزیکال از سوی استودیوی Sunrise با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 23 دقیقه پخش خود را آغاز کرده است. استودیوی «سان‌رایز» سنت‌شکنی کرده و داستانی که از لحاظ مفهومی ساده و سطحی به نظر می‌رسید را تبدیل به یکی از برترین انیمه‌های مفهومی چند سال اخیر کرده است. داستان این انیمه حول محور دختری به نام «یوهان» می‌چرخد که کمی بالاتر درباره‌اش گفتیم. او به خوبی در طول داستان توسعه پیدا می‌کند و در تعامل با شخصیت‌های جانبی، تبدیل به یک شخصیت زنده و ارگانیک می‌شود که به راحتی می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید.

 

انیمه یوهانه‌ی واقعیت: پرتو آفتاب در آینه

 

نکته جالب این انیمه، این است که سازندگان برای خلق این اثر از تکنولوژی CGI استفاده کرده‌اند و بی‌شک بهترین و خیره‌کننده‌ترین تصویر انیمیشن سه‌بعدی را خلق کرده‌اند که تماشای آن برای هر اوتاکویی جذاب خواهد بود. اگر شما هم به تماشای این انیمه علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمامی قسمت‌های این اثر را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، به شکل مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.