معرفی بهترین فیلم های ترسناک 2023

توسط Alireza

برترین فیلم های ترسناک 2023

سال 2023 یک سال منحصر به فرد برای سینمای ترسناک بود، با فیلم هایی که از هزینه های خرد گرفته تا دنباله های هالیوودی تیتر خبرها بودند. در انیمه لیست فهرستی از بهترین فیلم های ترسناک 2023 تهیه کرده ایم تا شما عزیزان را در تماشای فیلم های این ژانر محبوب راهنمایی کرده باشیم. امیدواریم از تماشای این فیلم ها لذت ببرید.

 

  1. فیلم Skinamarink

بهترین فیلم های ترسناک 2023

به راحتی جنجالی ترین فیلم سال 2023 را معرفی می کنیم؛ اولین فیلم کایل ادوارد بال روی یک طناب باریک بافته شده از داستان و هنر قدم می زند. فیلم که در خانه دوران کودکی بال با هزینه 15000 دلار فیلمبرداری شده است، ترس های خاص از بالغ شدن انسان را بهتر از آن چیزی که تعداد زیادی نویسنده ی بزرگ تجسم کرده اند، بازسازی می کند. برای کسانی که مایلند دامنه توجه خود را به حالت تعلیق درآورند تا در فیلمی کاملاً جدید شیرجه بزنند، باید بگوییم که فیلم Skinamarink درکتان را در مورد چگونگی اتفاقات در شب تغییر می دهد.

 

  1. فیلم Talk to Me

بهترین فیلم های ترسناک 2023

وقتی یک حقه در یک مهمانی فراطبیعی که با مرده ها ارتباط برقرار می کند، تبدیل به یک حس ویروسی می شود، میا سعی می کند با مادر مرحومش ارتباط برقرار کند اما نتایج این ارتباط وحشتناک است. برادران فیلیپو همه چیز را دور از ذهن نگه می دارند: همه شخصیت ها ارزش توجه را دارند، حتی شخصیت های آزاردهنده. پناهگاه هایی مانند بیمارستان ها و مهمانی های پر نور به سرعت تبدیل به کلبه وحشت می شوند. یک حس بسیار واقعی در فیلم با من حرف بزن وجود دارد که آن را از برترین فیلم های ترسناک 2023 کرده.

 

  1. فیلم When Evil Lurks

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم وقتی شیطان در کمین است، ساخته دمیان روگنا یکی از تاریک ترین فیلم های سال است، با غم و شوک هایی که باعث می شود، اطلاعات برآمده از فیلم خیلی سنگین نشود. دو برادر هستند که به طور تصادفی شیطانی را در حومه شهر رها می کنند، شیطانی که می تواند مردم را تسخیر کند و آنها را وادار به انجام کارهای وحشتناک کند. این فیلم صحنه های نگران کننده زیادی را که موجودات بدخواه و بی رحم که در یک چشم به هم زدن خانواده ها را از هم می پاشند، به نمایش می گذارد.

 

  1. فیلم Beau Is Afraid

بهترین فیلم های ترسناک 2023

یکی دیگر از شگفتانه های جنجال بر انگیز، فیلم جدید آری آستر است که  در آن تصاویری خلق می کند که نفس کشیدن را برای ما دشوار می کند. خواکین فینیکس نقش «بیو» را بازی می کند که صبح، ظهر و شب، اعصاب و روانش به شدیدترین شکل ممکن او را تحت تأثیر قرار می دهد. این فیلم سه ساعته که در محله ای مخروبه در آینده نزدیک جریان دارد، در طنز و تفسیر اجتماعی حسابی پربار است. خلاصه داستان حول محور ماجرای بیو برای دیدار با مادرش است که بخش اعظم اضطراب او را تداعی می کند.

 

  1. فیلم Infinity Pool

جیمز فاستر، رمان نویس و همسرش ام، زمانی را در استراحتگاهی در کشور ساحلی خیالی لی تولکا می گذرانند، جایی که جشنواره ای محلی در حال برگزاری است. اختلافات مزمن زناشویی این زوج زمانی تشدید می شود که گابی، یکی از طرفداران تنها رمانی که جیمز منتشر کرده است، از آنها دعوت می کند تا با او و همسرش آلبان وقت بگذرانند. این چهار نفر شام می خورند و روز بعد را با رانندگی در حومه شهر می گذرانند، حتی اگر به آنها هشدار داده شده است که گردشگران باید همیشه در محوطه استراحتگاه بمانند اما اگر می ماندند که این فیلم وحشتناک ساخته نمی شد.

 

  1. فیلم Evil Dead Rise

ادای احترام لی کرونین به مجموعه فیلم سم ریمی (The Evil Dead)، جالب است اما از مناظر تغییر یافته ی یک مجتمع آپارتمانی در مقابل یک کابین در جنگل استفاده می کند تا روی بوم متفاوتی نقاشی کرده باشد. یک عمه جوان در یک ساختمان بلند گیر کرده است در حالی که خواهرش به یک موجود جهنمی تبدیل می شود که قصد کشتن فرزندانش را دارد، در این فیلم حجم عظیمی از امحاء و احشاء وجود دارد که هر صحنه ترسناکش شما را نامتعادل می کند. لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند در نقش این خواهران درجه یک بازی می کنند، اولی قهرمان و دومی شیطانی مثل خود جهنم.

 

  1. فیلم Thanksgiving

در طول روز شکرگزاری در پلیموث، جمعیتی در خارج از فروشگاه محلی جمع می شوند تا برای فروش بلک فرایدی آماده شوند. جسیکا رایت، که پدرش، توماس، صاحب فروشگاه است، به او اجازه می دهد به همراه دوستانش از در کناری وارد شوند. جمعیت آن ها را می بیند و در حالی که عصبانی شده اند، به شدت به داخل فروشگاه می ریزند و در نتیجه چندین نفر به طرز وحشتناکی جان خود را از دست می دهند، از جمله آماندا کالینز، همسر مدیر فروشگاه. یک سال بعد این شهر کوچک با ظهور قاتلی بی رحم به وحشت می افتد.

 

  1. فیلم In My Mother’s Skin

یک افسانه بسیار ناراحت کننده در پایان جنگ جهانی دوم، فیلم در پوست مادرم یک فیلم فیلیپینی درباره دختر جوانی به نام تالا (فلیسیتی کایل ناپولی) است که باید از برادر کوچکش بیانی (جیمز ماوی استرلا) و مادر بیمارش لیگایا (بیوتی گونزالس) زمانی که پدرشان را به دلیل پنهان کردن طلا از سربازان ژاپنی می برند، محافظت کند. از آنجایی که این سه نفر شروع به کمبود غذا و منابع می کنند، یک پری زیبا (جاسمین کورتیس اسمیت) شروع به ارائه امید می کند، زیرا نیروی شر در لیگایا گسترش یافته است.

 

  1. فیلم Deliver Us

وقتی راهبه ای ادعا می کند که از طریق حاملگی معصومانه باردار شده و در انتظار دوقلوهایی خاص است (یعنی مسیحا و دجال) جای تعجب نیست که واتیکان بخواهد درگیر شود. این پیش فرض وحشیانه اساس فیلم نجاتمان ده، ساخته لی روی کونز و کرو انیس است، یک فیلم فوق العاده کم هزینه که برای ایجاد ناراحتی بر تصاویر آتش و گوگرد تکیه دارد اما توصیه ای منحصربه فرد برای مخاطبینی است که به دنبال چیزی فوق العاده و جدی هستند.

 

  1. فیلم No One Will Save You

هیچ کس تو را نجات نخواهد داد به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی برایان دافیلد، داستان زن جوانی را ایفا می کند که تنها زندگی می کند، مردم محلی از او دوری می کنند و باید با تهاجم فضایی ها به خانه اش که عواقب غیرمنتظره ای دارد، مبارزه کنند. در کل زمان فیلم، تنها 5 کلمه گفته می شود. جالب ترین ویژگی شخصیت اصلی این است که، به دلیل یک حادثه در گذشته، او متقاعد شده است که هیچ کس در شهر کوچکش تمایلی به کمک به او نخواهد داشت تا از فرازمینی ها در امان بماند.

 

علاقمندان میتوانند جهت دانلود بهترین فیلم های ترسناک 2023 به وبسایت انیمه لیست مراجعه کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید