دانلود فیلم
Color My World with Love دنیای من را با عشق رنگ آمیزی کن

549 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 404
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Color My World with Love
دانلود فیلم Color My World with Love

خلاصه داستان فیلم Color My World with Love

کندال سندروم داون دارد و با مادرش اِما زندگی می کند و برای پول درآوردن نقاشی می کشد. مادربزرگ او، بث، فکر می کند که اما می تواند به کندال استقلال بیشتری بدهد، اما اما مخالف است. کندال 22 ساله است، ولی اِما نگران است کندال دچار بحران شود. کندال سندرم داون دارد و هر روز با تعصبات و رفتارهای احمقانه دیگران سر و کار دارد. اما شاهد پیروزی های کندال است اما می خواهد از او محافظت کند. اِما برای بردن کندال به مرکز اجتماعی می رود و او را در حال صحبت با مرد جوانی می بیند. دوستان کندال به اِما می گویند که آن مرد، براد، دوست پسر کندال است. وحشت اِما را فرا می گیرد و او فوراً بث را سرزنش می کند. بث به اما می گوید که اما باید در ضیافت آینده شرکت کند و برد را ملاقات کند. اما تماشا می کند که کندال و برد یکدیگر را در ضیافت همراهی می کنند. برادر خوانده برد، نیک، خود را معرفی می کند. خانواده نیک از برد پس از مرگ پدر و مادرش محافظت کرده اند. پس از ملاقات و آشنایی با برد، اما اجازه می دهد که آنها قرار ملاقاتی داشته باشند. اما عاشقانه آنها را به عنوان یک دوستی به حساب می آورد. اما وقتی برد از دخترش خواستگاری می کند، آیا اما می تواند کندال را در بزرگسالی ببیند؟

 

نقد و بررسی فیلم Color My World with Love

تماشای این فیلم بدون ریختن اشک غیرممکن است. این فیلم به بینندگان اجازه می دهد تا زندگی کندال و اما را بدون قضاوت در مورد هر یک ببینند. به راحتی می توان گفت که اما همه چیز را کنترل می کند تا زمانی که کندال گم شود. کندال و برد دو نفر عاشق هستند که با احساسات پیچیده آن دست و پنجه نرم می کنند، اما با یک کروموزوم اضافی. این فیلم به سخنان تبعیض آمیز و آزاردهنده ای اشاره می کند که افراد دارای چالش روزانه می شنوند. در حالی که برخی از نظرات ممکن است ناخواسته باشند، اما به همان اندازه آسیب می رسانند. از این فیلم برای باز کردن ذهن خود و شروع گفتگو با همه اعضای خانواده خود استفاده کنید.

 

معرفی فیلم سینمایی Color My World with Love

فیلم دنیای من را با عشق رنگ آمیزی کن، فیلمی به کارگردانی Peter Benson، نویسندگان این فیلم چارلی شاهنایان، شری سیمپسون و پاملا والاس هستند. در این فیلم لیلی دی مور، دیوید دسانکتیس، اریکا دورنس، بنجامین آیرس به ایفای نقش می پردازند و در مورد رابطه ای عاشقانه بین دو فرد سندروم داونی است. دختر اِما، کندال نامزد می کند، ولی اما نگران است که کندال و نامزدش مبادا در آینده دچار مشکل شوند. طراح تولید این فیلم علی توسلی است. شیمی بین بنجامین آیرس و اریکا دورنس درست از ابتدای این فیلم چشمگیر است. آنها با هم پویایی عجیبی برقرار می کنند و یک رابطه ی فوق العاده دوست داشتنی خلق می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.