دانلود فیلم
Simulant

702 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2575
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Simulant
دانلود فیلم Simulant

خلاصه فیلم شبیه ساز 2023

زنی به نام فی تلاش می کند تا شوهر تازه فوت شده خود، ایوان را با یک شبیه ساز انسان نما جایگزین کند.  آن انسان نما باید از یک هکر جهانی استفاده کند تا تمام محدودیت ها را بر روی افکار و توانایی های او حذف کند و یک A.I را راه اندازی کند.  قیام و تعقیب حکومتی برای از بین بردن ظهور آگاهی ماشینی.

 

عوامل ساخت فیلم Simulant 2023

فیلم شبیه ساز یا همان فیلم Simulant یک فیلم سینمایی در ژانر علمی، تخیلی مهیج محصول کشور کاناداست. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آوریل مولن است. رابی آمل در نقش ایوان، جوردانا بروستر در نقش فی، سیمو لیو در نقش کیسی و سم ورتینگتون در نقش کسلر دراین فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم در 7 آوریل 2023 اکران شد. در سپتامبر 2021، لوک گرایمز به عنوان بازیگر اعلام شد. در دسامبر 2021، سم ورتینگتون و جوردانا بروستر به بازیگران اضافه شدند و فیلمبرداری در منطقه تورنتو تا فوریه 2022 در جریان بود.

 

عملکرد فیلم Simulant 2023

فیلم Simulant در 7 ام آوریل 2023 توسط Mongrel Media در کانادا منتشر شد. در 5 می در ایالات متحده در سرویس پخش DIRECTV توسط Vertical Entertainment منتشر شد و پس از آن در تاریخ 2 ژوئن اکران شد. فیلم Simulant با مضامین قابل تامل و تصاویری خیره کننده، برای طرفداران داستان های علمی تخیلی و هر کسی که علاقه مند به کاوش در مفاهیم فلسفی فناوری‌های نو ظهور است، باید دانلود فیلم Simulant را در لیست خودشون بگذارند. در حالی که ویلنوو به تثبیت خود به عنوان یکی از رویایی ترین فیلمسازان زمان ما ادامه می دهد، فیلم Simulant به عنوان شاهدی بر خلاقیت بی حد و حصر و داستان سرایی تخیلی او است. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۶ منتقد امتیاز تایید ۵۰ درصد رو به دست آورده است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم شبیه ساز ۲۰۲۳ نمره ۵.۱ از ده رو دادند. برای دانلود فیلم Simulant 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.