دانلود فیلم
The Book of Clarence کتاب کلارنس

216 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4013
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Book of Clarence (کتاب کلارنس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Book of Clarence (کتاب کلارنس) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان The Book of Clarence

«کلارنس» برای کسب پول خودش را به عنوان عیسی مسیح معجزه‌گر جا می‌زند، اما اسیر قدرت مسیحِ در حال ظهور می‌شود و به زودی همه‌چیز را به خطر می‌اندازد تا راهی به سوی وجود الهی بسازد...

 

عوامل فیلم The Book of Clarence

«جیمز ساموئل»، کارگردان آمریکایی، بازیگران مشهوری نظیر «لی‌کیث استن‌فیلد»، «عمر سی» و «آنا دیوپ» را برای بازی در این فیلم کارگردانی کرده است. این اثر در ژانر ماجراجویی، کمدی، درام و اکشن در سال 2023 میلادی تولید شده است، درجه‌بندی سنی آن PG-13 است و مدت زمان آن 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد.

 

نقد و بررسی فیلم کتاب کلارنس

این فیلم داستان مردی جنایتکار به نام «کلارنس» را دنبال می‌کند که اعتقادی به خدا ندارد، اما در مسیری قرار می‌گیرد که در انتهای آن می‌تواند خدا را پیدا کند. داستان این مرد درست زمانی رخ می‌دهد که عیسی مسیح درحال ظهور در اورشلیم است.

برخلاف تریلرهای این اثر، شما با فیلمی صد درصد کمدی طرف نیستید. کتاب کلارنس ماجرایی درام را روایت می‌کند که در قلب خود لحظات کمدی و خنده‌دار نیز دارد. در واقع «کلارنس» زمانی که در هزارتوی بدهی‌ها غرق می‌شود، سعی می‌کند معجزات مسیح را تقلید کند و خودش را شخصی مقدس جلوه دهد تا بتواند آخرین بدهی‌اش را جبران کند، اما در مسیری قرار می‌گیرد که آن را پیشبینی نمی‌کرد. ژانر تاریخی و ماجراجویی، دیگر شالوده‌های این فیلم به شمار می‌روند که به خوبی می‌توانند بازنمایی کاملی از زندگی مردمان عصر مسیح نمایش دهند.

عملکرد «لی‌کیث استن‌فیلد» به عنوان بازیگر مرکزی این فیلم توسط عده زیادی از منتقدین و بینندگان تحسین شده است و آن‌ها، «استن‌فیلد» را چشمگیرترین مثبت این فیلم دانسته‌اند. ترکیب ژانر کمدی اسلپ استیک با مضامین مذهبی، باعث ایجاد تصویری عجیب و تازه می‌شود که تا به حال آن را در سینما مشاهده نکرده‌ایم. شوخی‌های متعدد با مضامین کتاب مقدس مسیحیان و بازنمایی ماندگارترین صحنه‌های مذهب کلیسایی در قالب صحنه‌هایی کمدی و سرشار از شوخی، از اصلی‌ترین استعدادهای این فیلم است.

اگر همچنان به تماشای فیلم The book of Clarence راضی نشده‌اید، خوب است بدانید که دو بازیگر مشهور هالیوودی با نام «جیمز مک‌آووی» و «بندیکت کامبربچ» که سابقه بازی در فیلم‌های مارول را نیز دارند، در این فیلم حضور پیدا کرده‌اند. 

تیم بازیگری این فیلم در کنار فیلمنامه‌ای که به خوبی تکامل شخصیتی هر کاراکتر را به نمایش می‌گذارد و بدون مسخره کردن مذاهب، آن‌ها را دست می‌اندازد، باعث می‌شود که تماشای این اثر حتی برای افرادی که به مقدسات نیز ایمان دارند سرگرم‌کننده باشد. البته فراموش نکنیم، با وجود اینکه «جیمز ساموئل» بیشتر تمرکز خود را بر روی خلق یک روایت طنز و اخلاقی قرار داده است، اما همچنان می‌توان صحنه‌های اکشنی را پیدا کرد که بتواند هر بیننده‌ای را سرگرم کرده و هیجان را در وجود ما بیدار کند.

در انتها خوب است درباره درجه‌بندی سنی نیز می‌بگوییم. این اثر رده‌بندی سنی PG-13 را دریافت کرده است که به معنای وجود «محتوای حساس» است. فحش‌های رکیک و مواد مخدر در این فیلم پیدا می‌شوند، در نتیجه شاید بهتر باشد که آن را به همراه کودکان زیر 13 سال تماشا نکنید. در هر صورت، برای دانلود این فیلم با بالاترین کیفیت به همراه جدیدترین و بهترین زیرنویس فارسی، می‌توانید از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.