دانلود فیلم
Lisa Frankenstein لیزا فرانکنشتاین

341 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12438
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lisa Frankenstein 2024 (لیزا فرانکنشتاین) بدون سانسور
دانلود فیلم Lisa Frankenstein 2024 (لیزا فرانکنشتاین) بدون سانسور

خلاصه فیلم Lisa Frankenstein‌ 2024

در سال 1989، لیزا پرستوها یک دختر نوجوان تنها است که هنوز از قتل وحشتناک با تبر مادرش در چند ماه قبل، گذر نکرده است. پدر لیزا، دیل، دوباره با زنی ترسناک و خودشیفته به نام جانت ازدواج می کند. لیزا بیشتر وقت خود را در یک گورستان محلی می گذراند که باعث ناراحتی خانواده اش شده است.

 

عوامل ساخت فیلم Lisa Frankenstein 2024

فیلم لیزا فرانکنشتاین یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی زلدا ویلیامز است که اولین کارگردانی بلند سینمایی خود را به عهده داشته و توسط دیابلو کودی نوشته شده است. در این فیلم کاترین نیوتن، کول اسپروس، لیزا سوبرانو، هنری آیکنبری، جو کرست و کارلا گوگینو ایفای نقش می کنند. خلاصه داستان درباره یک دختر نوجوان گوت است که که شاهد قتل وحشیانه مادرش با تبر بوده و جسد دوران ویکتوریا را زنده می کند و تلاش می کند تا او را به مرد رویاهای خود تبدیل کند.

 

عملکرد فیلم لیزا فرانکنشتاین 2024

این فیلم توسط کمپانی فوکوس فیچرز در 9 فوریه 2024 در ایالات متحده اکران شد و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. Lisa Frankenstein با بودجه ۱۳ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت موفق به فروش تنها ۹.۴ میلیون دلار شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 51 درصد را بر اساس نظرات 152 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Lisa Frankenstein 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن این وب سایت نوشتند: «این فیلم، یک بازگشت به کمدی های ترسناک کلاسیک دهه ۸۰ میلادی است. علی رغم اینکه زمین تا آسمون با فیلم هایی که تقلید می کند متفاوت است و از لحاظ کیفیت قابل مقایسه نیست، اما می تواند به تنهایی سرگرم کننده باشد.» متاکریتیک، بر اساس نقد41 منتقد، امتیاز 47 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است.
ریچارد روپر از شیکاگو سان تایمز دو ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و نوشت که «از سندروم ژانر مختلط رنج می برد و از جعل ترسناک تا داستان بازمانده ی ضربه ی روحی گرفته تا کمدی خانوادگی تا کمدی دبیرستانی. همه را میخواهد در بر بگیرد و شکست میخورد.» اوون گلیبرمن از ورایتی فیلم را مخلوط و "نه ترسناک و نه خنده دار" توصیف کرد و آن را "یک اسموتی وحشتناک ساخته شده بیشتر از میوه های باستانی و کپک زده" خواند. دانلود فیلم Lisa Frankenstein 2024 به طرفداران ژانر ترسناک با مضامین مرده متحرک و فانتزی پیشنهاد میشه. Valerie Complex از Deadline Hollywood زیبایی شناسی بصری فیلم و بازی های نیوتن و سوبرانو را تحسین کرد، اما از سرعت آن انتقاد کرد: « ناهماهنگی در سرعت روایت، اگرچه منعکس کننده جاه طلبی فیلم برای ترکیب ژانرها و لحن ها است، اما ممکن است از انسجام فیلم بکاهد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.