دانلود فیلم
Crazy, Stupid, Love. دیوانه احمق عشق

143 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 563215
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Crazy, Stupid, Love. (دیوانه احمق عشق) به صورت رایگان
دانلود فیلم Crazy, Stupid, Love. (دیوانه احمق عشق) به صورت رایگان

خلاصه فیلم دیوانه، احمق، عشق

زندگی یک شوهر میانسال زمانی که همسرش از او تقاضای طلاق می کند، به طرز چشمگیری تغییر می کند. او به دنبال یافتن مردانگی خود به کمک دوست جدیدش است...

 

عوامل ساخت فیلم crazy stupid love

فیلم دیوانه، احمق، عشق یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2011 به کارگردانی گلن فیکارا و جان رکوا، نویسندگی دن فوگلمن و با بازی استیو کارل، رایان گاسلینگ، جولیان مور، اما استون، ماریسا تومی و کوین بیکن است. این فیلم درمورد کال ویور، مردی است که اخیراً طلاق گرفته و می آموزد چگونه برای زنان رمانتیک تر و جذاب تر بنظر برسد.

 

عملکرد فیلم دیوانه، احمق، عشق

این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر در 29 جولای 2011 در ایالات متحده اکران شد و در مقابل بودجه 50 میلیون دلاری خود موفق به فروش 145 میلیون دلار شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. گاسلینگ برای بازی خود نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد – فیلم موزیکال یا کمدی شد. برای دانلود فیلم crazy stupid love 2011 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 235 منتقد، امتیاز تایید 79 درصد و میانگین نمره 6.9 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان این سایت چنین نوشتند: "این سایت هرگز به قسمت اولش نمی رسد، اما شیرینی بی شرمانه دیوانه، احمق، عشق - و بازیگران فوق العاده با استعداد آن - به خوبی از پس جبران نقص های فیلم بر می آیند." این فیلم در متاکریتیک بر اساس 40 نقد دارای امتیاز 68 از 100 است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. دانلود فیلم crazy stupid love 2011 به طرفداران فیلم های ژانر کمدی عاشقانه پیشنهاد می شود. بتسی شارکی از لس آنجلس تایمز نیز به این فیلم امتیاز 4 از 5 داد و گفت که "این فیلم جادوی تلخ و شیرین عشق های اول، عشق های ماندگار، عشق های از دست رفته و همه عشق های بین شخصیت ها را تداعی می کند".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.