دانلود فیلم
Awakening the Zodiac

2153 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.2K
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Awakening the Zodiac
دانلود فیلم Awakening the Zodiac

خلاصه فیلم Awakening the zodiac

روزی یک زن و شوهر حلقه فیلمی چهل ساله رو پیدا می کنند که قتل وحشتناک و بی رحمانه دو نفر توسط یک قاتل زنجیره ای را به تصویر می کشد که حالا نا پدید شده است. آن ها به سرعت به دنبال حل معما و ادعای پاداش هستند، هر چند به زودی خود را هدف شخص قاتل، می یابند.
بیش تر از چهل سال از زمانی که قاتل بد نام زودیاک ساکنان شهر سانفرانسیسکو و اطراف آن را به وحشت انداخته میگذره. چند نفر به طور تصادفی فیلم های برخی از قتل های او را پیدا می کنند. سپس به دنبال ردیابی او هستند.

 

عوامل ساخت فیلم Awakening the zodiac 2017

فیلم بیداری زودیاک فیلمی در ژانر جنایی، درام و رازآلود است. این فیلم در سال 2017 در کشور کانادا ساخته شده است‌. این فیلم به کارگردانی جاناتان رایت و نویسندگی جنیفر آرچر، مایک هوریگان و خود جاناتان رایت ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون شین وست، لزلی بیب و مت کریون به ایفای نقش پرداختند.
فیلم Awakening the zodiac 2017 داستان یک زوج بدبخت را دنبال می کند که فیلم یک قاتل زنجیره ای را کشف می کنند. آن‌ها تصمیم می‌ گیرند قانون را در دستان خود بگیرند و همه چیز را برای این شانس با پاداش صد هزار دلاری به خطر می‌ اندازند. زمان زیادی نمی گذرد که آنها خود را در تیررس مرگبار قاتل می بینند. جاناتان رایت فیلم هایی چون فیلم Exit Wounds 2001 و فیلم 16 Blocks رو کارگردانی کرده. او برای کارگردانی فیلم Awakening the zodiac 2017 نامزد دریافت جایزه از مراسم Directors guild of Canada شد.
شین وست بازیگر نقش مایک قبلا در فیلم هایی نظیر فیلم A walk to remember 2002 و فیلم What we do is secret 2007 ایفای نقش کرده.

 

عملکرد فیلم Awakening the zodiac 2017

فیلم بیداری زودیاک 2017 در وب سایت جمع اوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 12 بررسی امتیاز 42 درصد تایید رو گرفت. برای دانلود فیلم Awakening the zodiac به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران این وبسایت امتیاز کمتر 33 رو بهش دادن. از نقاط قوت فیلم میشه بازیگری خوب و شخصیت های دلنشین اشاره کرد هرچند که نقاط ضعفی در فیلمنامه وجود داره که حفره های زیادی به جا می‌ذاره. فیلم همچنان دارای فیلمبرداری و تدوین خوبیه اما تعلیق خوبی در فیلم وجود نداشت و پایانی به نسبت کسل کننده مخاطبین خودش رو راضی نکرد. دانلود فیلم Awakening The zodiac مخاطبین خاص پسندی رو می طلبه. این فیلم از کاربران imdb نمره 4.8 از ده رو گرفت که البته ضعف های فیلم توسط منتقدان در بالا مطرح شده.
«بیداری زودیاک» پیش‌فرض ارزشمندی دارد. این فیلم توسط بازیگرانی که از جون و دل بازی می کنند رنگ گرفته. هرچند که پایان اون در باز کردن گریه ها و هیجانی کردن داستان اونقدر حرفه ای عمل نکرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.