دانلود فیلم
Berlin Falling سقوط برلین

1839 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.4K
10
/
6.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Berlin Falling
دانلود فیلم Berlin Falling
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 91 دقیقه
  • سال ساخت 2017
  • زبان(ها) آلمانی
  • کشور(ها) آلمان
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها هیجانی
  • تاریخ انتشار 1396/4/22
  • کارگردان(ها) Ken Duken

خلاصه فیلم Berlin Falling 2017

یک تروریست قصد یک حمله وحشیانه را در میانه جشن کریسمس در برلین دارد. او یک ماشین را در خارج از برلین سوار می کند و راننده را مجبور می کند که او را به مرکز شهر ببرد تا بتواند حمله را انجام دهد. وقتی فرانک از روی ادب به آندریاس پیشنهاد می‌ دهد تا به برلین سفر کند، مطمئناً نمی‌ داند که این تصمیم به یک سفر جاده‌ ای خشونت‌ آمیز برای زندگی و مرگ ختم می‌ شود. در راه خود به برلین برای بردن دخترش متوجه می‌شود که آن مرد بمبی در کوله پشتی خود دارد.

 

عوامل ساخت فیلم Berlin Falling

فیلم سقوط برلین یک فیلم هیجان انگیز ساخت کشور آلمان است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کن دوکن ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده خود کن دوکن به همراه نوبرت نیسل و کریسف میل است.  در این فیلم ستارگانی چون تام ولاسچیها، ماریسا لئونی باخ و کن دوکن به ایفای نقش پرداختند. 
کن دوکن نویسنده، بازیگر و کارگردان آلمانی است او برای هنر نمایی در فیلم حرامزاده های لعنتی، فیلم دو زندگی 2012 و مینی سریال جنگ و صلح به شهرت رسید. کن دوکن تا به الان در شونزده بخش در مراسم های سینمایی نامزد شده که پنج تا از اون ها به برد ختم شدن‌. از جمله جایزه بهترین بازیگر برای بازی در فیلم Eine andere liga 2005 و بهترین بازیگر شخصیت برای فیلم Todlicher Umweg 2004.  
تام ولاشیها بازیگر آلمانی است. او بخاطر بازی در سریال بازی تاج و تخت یا همان سریال Game of thrones به شهرت زیادی رسید. او همچنین در فیلم Rush 2013 با کریس همسورث همکار بود. این بازیگر تا به حال نامزد پنج جایزه شده که یکی از اونها رو برای بازی در سریال بازی تاج و تخت یه خانه برده.
ماریسا لئونی بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی چون سریال Tatrot و سریال Flemming شناخته شده.

 

عملکرد فیلم سقوط برلین ۲۰۱۷

کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Berlin Falling 2017 نمره شش از ده رو دادن. این فیلم با وجود اینکه بودجه تولیدی کمی داشته اما بسیار جالب، غافلگیر کننده و جسورانه و غیر منتظره است. یکی از نقاط ضعفی که منتقدان در رابطه با این فیلم گفتند جمع نشدن سوالات و داستان در پایان است. فیلم طولانی تر از چیزیه که لازمه باشه البته بی انصافیه اگه به بازی فوق العاده بازیگران و فیلمبرداری عالی این فیلم در نقد هامون اشاره نکنیم. دانلود فیلم Berlin Falling 2017 و تماشای اون رو به طرفداران فیلم هایی چون Luna's Revenge 2017 و فیلم Cut off 2018 پیشنهاد می کنم. یکی از کاربران درمورد فیلم Berlin Falling نوشت که این فیلم آلمانی رو نمی توان یک «فیلم نژاد پرستانه» دانست، چرا که از طریق این فیلم میشه نفرت غربی ها را نسبت به اسلام و ارتباط تنگاتنگ با برتری سفید پوست مشاهده کرد. در ابتدای داستان کمی کسل کننده است، فیلم سقوط برلین بعد از گذراندن وسط داستان شروع به بالا بردن آدرنالین در بیننده می کند. آنچه در این فیلم شاهد بودیم می‌تواند پرتره‌ای باشد که با انجام مهندسی‌ ای که عمداً توسط عناصر ضد اسلامی ساخته شده، مردم را به راحتی فریب دهند. جایی که تفکر آنها مسلمانان را در سراسر جهان به عنوان عامل آسیب در این کره خاکی تعمیم می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.