دانلود فیلم
Father Figures فیگور های پدر

2646 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 20K
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Father Figures
دانلود فیلم Father Figures

خلاصه فیلم Father Figures 2017

کایل و پیتر رینولدز دوقلو های برادری هستند که توسط مادرشون هلن بزرگ شده اند، زیرا پدرشان قبل از تولدشون فوت کرد. کایل با دوست دختر باردار خود کیلنی قرار میذاره که از حق امتیاز تصویرش روی برچسب‌های سس BBQ ثروتمند شده است. پیتر هم یک پروکتولوژیست مطلقه است که با یک پسر نوجوان اتان زندگی می‌ کنه که از او رنجیده است. اندکی پس از عروسی هلن با جین، پیتر یک بازیگر در نظم و قانون را می شناسد: از عکس های پدر فرضی خود و با هلن روبرو می شود. هلن توضیح می دهد که او در زمان لقاح آنها فحشا بوده است و نمی خواست پدرشون درگیر این موضوع بشه. وقتی آنها به فشار آوردن روی مادرشون ادامه می دهند، هلن فاش می کند که پدرشان تری برادشاو است.‌‌..

 

عوامل ساخت فیلم Father Figures 2017

فیلم فیگورهای پدر (که معروف به فیلم پدرت کیست؟ در بریتانیا نیز هست) یک فیلم ژانر کمدی ساخت کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی لارنس شر (که اولین تجربه کارگردانی خودش رو باهاش بدست آورد)، به نویسندگی جاستین مالن و با بازی اوون ویلسون، اد هلمز، جی.کی. سیمونز، کت ویلیامز، تری برادشاو، وینگ ریمز، هری شیرر، جون اسکوئیب، کریستوفر واکن و گلن کلوز است. این فیلم درباره دو برادر بالغ است که قصد پیدا کردن پدر بیولوژیکی خود را دارند و با مردانی روبرو می شوند که مادرشان با آنها قرار ملاقات داشته است.
فیلمبرداری اصلی در پنجم اکتبر 2015 در آتلانتا آغاز شد. 
اوون ویلسون بازیگر و فیلمنامه نویس آمریکایی برای بازی در ساخته کمدی، رمنس وودی آلن به نام فیلم نیمه شب در پاریس ۲۰۱۱ نقش آفرینی کرد و به شهرت رسید و بخاطر بازی در این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Royal Tenenbaums 2001 نامزد جوایز اسکار و بفتا شد. او همچنین در فیلم هایی چون فیلم Bottle Rocket 1996 و فیلم Wedding Crashers 2005 به ایفای نقش پرداخت.
اد هلمز بازیگر و کمدین آمریکایی است که از فیلم های مشهورش میشه به انیمیشن لوراکس و سه فیلم Hangover Trilogy یا سه گانه خماری اشاره برد که تونست بیشتر از یک میلیارد دلار به فروش برسه. او در سریال آفیس یا همان سریال اداره در نقش اندی برنارد بازی کرده و بیشترمون از این نقش باهاش آشنا شدیم.

 

عملکرد فیلم Father Figures 2017

فیلم فیگور های پدر در ابتدا به نام فیلم حرامزاده ها ثبت شده بود اما در پونزدهم سپتامبر به فیگور های پدر تغییر پیدا کرد چرا که برای تبلیغ در رسانه های مختلف توهین مانع پخش میشد. فیلم در 22 دسامبر 2017 توسط کمپانی برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم با استقبال ضعیفی مواجه شد و منتقدان اون رو فاقد «انرژی یا هدف» نامیدند و در مقابل بودجه ۲۵ میلیون دلاری خود ۲۵ میلیون دلار به دست آورد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 46 منتقد این فیلم نمره 3.6 از ده رو گرفت و تونست 17 درصد تایید بشه. منتقدی در جمله ای جالب برای فیلم Father Figures 2017 نوشت: «موفقیت پدران زیادی دارد اما پدر شکست فیگور های پدر است.» فیلم فیگور های پدر ۲۰۱۷ در سایت متاکریتیک نمره ۲۲ از ۱۰۰ رو دریافت کرد که نشون دهنده بررسی های عموما نامطلوبه. بسیاری از منتقدان از فیلم ناراضی بودن درحالی که برخی مخاطبان بر این واقفن که بازیگران مورد علاقتون در فیلم Father Figures باعث میشه فیلم ارزش دانلود و تماشا رو پیدا کنه. برای دانلود فیلم Father Figures 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کمدی های بهتری نسبت به این فیلم وجود دارن ولی بازی و فیلمنامه فیگور های پدر اونقدری جالب هست که ۱۱۳ دقیقه لبخند بهتون بده. دانلود فیلم Father Figures ۲۰۱۷ به طرفداران بازیگرانی چون اوون ویلسون و اد هلمز پیشنهاد میشه. کاربران آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۵ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.