دانلود فیلم
Breath نفس

2114 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.6K
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Breath
دانلود فیلم Breath

خلاصه فیلم Breath 2017

در دهه هفتاد میلادی، در گوشه ای کاملا دور افتاده از سواحل استرالیای غربی، دو پسر نوجوان به نام های پیکلت و لونی تشنه کشف و تحقیق هستند. این دو پسر با ساندو دوستی تشکیل می دهند، ساندو یک موج سوار ماجراجو و مرموز و مسن تره که این دو پسر رو وادار به ریسک هایی می کنه که تأثیری پایدار و عمیق بر زندگی اون ها خواهد داشت. پس از ایجاد علاقه به موج سواری، یک پسر نوجوان و دوستش دوستی عجیبی با موج سواری مسن تر برقرار می کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Breath 2017

فیلم نفس یک فیلم در ژانر های درام ورزشی محصول کشور استرالیا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ بر اساس رمانی به همین نام اثر تیم وینتون و به کارگردانی سایمون بیکر، بر اساس فیلمنامه‌ای که بیکر و وینتون با جرارد لی نوشته‌اند، ساخته شده است. بیکر همچنین در این فیلم در کنار الیزابت دبیکی، سامسون کولتر، بن اسپنس و ریچارد راکسبورگ بازی می کند. 
این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2017 و جشنواره فیلم زوریخ 2017 به نمایش درآمد. این فیلم در سوم می 2018 در استرالیا توسط Roadshow Films و در اول ژوئن 2018 در ایالات متحده توسط FilmRise منتشر شد.
سایمون بیکر در نقش ساندو، بازیگر معروف استرالیایی است. او بیشتر شهرت خودش رو برای بازی در سریال The Guardian و سریال The Mentalist بدست آورد که البته برای این دو سریال نامزد جایزه گلدن گلوب شد. سایمون بیکر برای بازی در سریال روان کاو نامزد دریافت جایزه امی شد. او همچنین در فیلم Margin Call 2011 و فیلم The devil wears Prada 2006 به ایفای نقش پرداخته. سایمون بیکر برای بازی در فیلم Breath 2017 برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در مراسم AACTA شد. او همچنین کارگردانی و نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

 

عملکرد فیلم نفس ۲۰۱۷

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۵۰ نقد، فیلم نفس ۲۰۱۷، هشتاد درصد تایید گرفت. در سایت متاکریتیک بر اساس نظر ۱۴ منتقد نمره ۷۱ از صد رو گرفت که نشون دهنده بررسی های عموما مطلوب فیلم‌ نفس ۲۰۱۷ است. این فیلم در نهایت تونست به فروش ۳ میلیون و ۳۲۲ هزار دلاری برسد. دانلود فیلم Breath 2017 برای طرفداران وایب مثبت و گرم ساحلی و دریای تمیز استرالیا پیشنهاد میشه. این فیلم بازیگری و داستان جالبی داره که مورد تایید بسیاری از منتقدان قرار گرفت. این فیلم نامزد ۱۶ جایزه در مراسم Australian Academy Of cinema and television Arts (AACTA) شد که تونست پنج تا از این جوایز رو با خودش به خونه ببره. به گفته یکی از منتقدان وب سایت imdb شاید زمان زیادی طول بکشد تا بفهمیم فیلم نفس ۲۰۱۷ چگونه در فهرست بهترین فیلم‌ های استرالیایی تاریخ در نظر گرفته شده، اما صرف‌ نظر از اینکه اولین فیلم سیمون بیکر به‌ عنوان کارگردان چگونه به‌ موقع مورد توجه قرار می‌ گیرد، سینمایی نفس 2017 به راحتی یکی از تاثیر گذار ترین فیلم‌ های محلی در سال است. و مسلماً یکی از بهترین فیلم هایی است که درباره قدرت و ماهیت جذاب موج سواری ساخته شده است.  کاربران وب سایت Imdb به این فیلم نمره 6,7 از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.