دانلود سریال
The Mentalist

1795 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 191975
10
/
8.2
IMDB Rating
151
/
151
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Mentalist
دانلود سریال The Mentalist

خلاصه سریال The Mentalist

The Mentalist درباره پاتریک جین، مشاور مستقل اداره تحقیقات کالیفرنیا (CBI) در ساکرامنتو است. اگر چه او یک افسر قانون نیست، اما از مهارت های حرفه ای سابق خود برای کمک به تیمی از ماموران CBI برای حل قتل استفاده می کند. دلیل واقعی درگیری جین با مجریان قانون، دستگیری قاتل زنجیره ای معروفی است که قاتل همسرش آنجلا راسکین جین و دخترش شارلوت آن جین بود. پیش از این قتل، جین کاری پر درآمد به عنوان یک کلاهبردار داشت و در حالت کلی از موقعیت مشهوری برخوردار بود.

جین به صورت مداوم حرفه خود را رها کرد و با CBI همکاری کرد و از مهارت های خود برای کمک به آن ها برای حل جنایات مختلف استفاده کرد. تمرکز اصلی او روی موارد مربوط به رد جان است. او اعتراف می کند که جنبه های ماوراء طبیعی، مهارت هایش را جعل می کند و اغلب ادعا می کند که چیزی به نام روان شناسی وجود ندارد. با این حال او مهارت های خوبی در حوزه خواندن ذهن، هیپنوتیزم، جیب بری و همچنین مشاهدات شهودی و بینش بالا دارد. در این مجموعه شاهد مهارت های روان کاوی او و نحوه پیگیری و حل پرونده رد جان هستیم.

 

سریال The Mentalist

The Mentalist یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور آمریکا است که از 23 سپتامبر 2008 تا 18 فوریه 2015 پخش شد. سریال روانکاو دارای 151 قسمت در 7 فصل است که از شبکه CBS پخش شد. این مجموعه تلویزیونی توسط برونو هلر که تهیه کننده اجرایی آن نیز بود، ساخته شد. پاتریک جین با بازی سایمون بیکر، یک روانی سارق را دنبال می کند و به عنوان مشاور اداره تحقیقات کالیفرنیا (CBI) مشغول به کار است. او از مهارت های مشاهده ‌ای بسیار توسعه یافته که در گذشته برای خواندن ذهن مردم به کار می رفت، در حرفه اش استفاده می کند.

مجموعه تلویزیونی روانکاو دارای ژانر درام، جنایی و راز آلود است. هر قسمت The Mentalist دارای میانگین زمانی در حدود 43 دقیقه است. در 10 می 2014، CBS سریال را برای فصل هفتم که دارای 13 قسمت است، تمدید کرد که در 30 نوامبر 2014 پخش شد و سپس آن را به عنوان فصل آخر اعلام کرد. سایمون بیکر(Simon Baker)، روبین تانی(Robin Tunney) ، تیم کنگ(Tim kang ) ، اوین یئومن (Owain Yeoman) و آماندا ریگتی ( Amanda Righetti)  به عنوان بازیگر در این مجموعه ایفای نقش می کنند. 

 

نقد سریال The Mentalist

امتیاز فصل ها در Rotten Tomatoes حدود 60 درصد است. فصل اول The Mentalist نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و عملکرد سایمون بیکر نیز مورد تحسین عموم قرار گرفت. در Metacritic، فصل اول امتیاز 65 از 100 را دریافت کرده که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب این مجموعه است. رابرت بیانکو از USA Today احساس کرد که اپیزود آزمایشی فاقد اصالت است؛ اما بیکر را تحسین کرد و گفت: «The Mentalist ممکن است یک کپی باشد، اما بسیار خوب ساخته شده است؛ سایمون بیکر نیز به عنوان یک ستاره در این مجموعه به خوبی ایفای نقش کرده است.» متیو گیلبرت از The Boston Globe می گوید نمایش CBS دارای اهمیت یا تمایز دراماتیک بسیار کمی است؛ اما به اندازه کافی زیرکانه و تند است که شما را برای یک ساعت درگیر کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-20 21:52:52
    از قبل دیدم این سریال را و پیشنهادش می کنم ببینیدش واقعآ خوب هستش.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.