دانلود فیلم
How to Be a Latin Lover چگونه عاشق لاتین تبار باشیم

2515 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17K
10
/
6.0
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم How to Be a Latin Lover
دانلود فیلم How to Be a Latin Lover

خلاصه فیلم How to be a Latin lover 2017

ماکسیمو که با اغوا کردن زنان مسن تر زندگیشو میگذرونه، با زن ثروتمندی ازدواج می کند که بیش از دو برابر سن خود دارد. بیست و پنج سال بعد، خراب، بد شکل و بی حوصله از بیدار شدن در کنار همسر ۸۰ ساله اش است. زن وقتی او را برای یک فروشنده ماشین مک لارن جوان تر رها می کند، غافلگیر میشه و زندگیش تغییر می کند. او که به اجبار از عمارت خود خارج می شود و به دنبال جایی برای ماندن است...

 

عوامل ساخت فیلم How to Be a Latin Lover 2017

فیلم چگونه عاشق لاتین تبار باشیم (انگلیسی: How to Be a Latin Lover) یک فیلم در ژانر کمدی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کن مارینو، نویسندگی کریس اسپین و جان زک است. در فیلم How to Be a Latin Lover 2017 بازیگرانی چون یوجنیو دربز در نقش ماکسیمو، نوئل کارابازا در نقش ماکسیمو جوان، وادیر دربز در نقش ماکسیمو 21 ساله، سلما هایک در نقش سارا، خواهر جدا شده ماکسیمو و مانلی زپدا در نقش سارا جوان به ایفای نقش می پردازند. این فیلم مردی را دنبال می کند که تمام زندگی اش را با پیرزنی ثروتمند ازدواج کرده است و باید یاد بگیرد که حالا چجوری تنهایی زندگی کند. 
اوخنیو دربس هنرپیشه، کمدین و کارگردان مکزیکی است. از فیلم های معروف او می‌توان به بازی در فیلم معجزه هایی از بهشت ۲۰۱۶، فیلم Overboard 2018 و فیلم Dora and the lost city 2019 اشاره کرد.
سلما هایک بازیگر، مدل و تهیه کننده مکزیکی آمریکایی است. او با بازی در فیلم هایی چون فیلم Desperado 1995، فیلم از گرگ و میش تا سحر ۱۹۹۶، فیلم Dogma و فیلم Wild Wild West 1999 به شهرت رسید. او به تازگی در فیلم Bliss 2021 به ایفای نقش پرداخته.

 

عملکرد فیلم How to be a Latin lover 2017

این فیلم در بیست و هشتم آپریل 2017 توسط Pantelion Films اکران شد و در مقابل بودجه ۱۳ میلیون دلاری خودش موفق به فروش 62.6 میلیون دلاری در سراسر جهان شد. فیلم How to be a Latin lover 2017 در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد راتن تومیتوز، بر اساس نظر 31 منتقد، با میانگین امتیاز 4.8 از 10، ۳۹ درصد محبوبیت مواجه شد. منتقدان این وب سایت نوشتند: «چگونه یک عاشق لاتین تبار باشیم، طنز زیادی را با گروه با استعداد خود می‌ سازد، اما این سوال را مطرح می کند: آیا نمایش بد بهتر از عدم نمایش است؟» در متاکریتیک، این فیلم دارای امتیاز 54 از 100 است، که بر اساس نظر 11 منتقد، بدست اومده. جو لیدون از ورایتی نوشت: "قطعات بسیار خنده داری وجود دارد که در میان مراحل فیلم پراکنده شده اند." دانلود فیلم How to be Latin lover 2017 به طرفداران ژانر درام کمدی پیشنهاد میشه. کاربران سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۶ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.