دانلود فیلم
9/11

2132 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4.2K
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 9/11
دانلود فیلم 9/11

خلاصه فیلم 11/9

فیلم با نمائی از خط افق منهتن در اوایل صبح 11 سپتامبر 2001 آغاز میشه. مایکل یک پیک دوچرخه است و قبل از رفتن به دختر کوچیکش تبریک تولد میگه. متزی قبل از رفتن به برج شمالی در یک کافه قهوه می خورد. او در برج شمالی به عنوان مسئول آسانسور کار میکنه. ساعت هشت صبح، تاجر میلیاردر جفری کیج همسرش ایو رو در دفاتر وکالت برج شمالی برای امضای اوراق طلاق ملاقات می کند. ساعت هشت و چهل و شش دقیقه صبح مایکل، ایو و جفری در حال پایین آمدن با آسانسور هستند که پرواز شماره یازده خطوط هوایی امریکن ایر به طبقات ۹۳ تا ۹۹ ساختمان برخورد کرد و در نتیجه آسانسور در اطراف طبقه سی و هشت متوقف شد و اجزای الکترونیکی آن از کار افتاد. همچنین در آسانسور، ادی، یک مرد تعمیرکار و تینا زنی که به WTC اومده تا از معشوق ثروتمندش جدا بشه حضور دارند. آنها در تلاش اند تا در های آسانسور را برای فرار باز کنند اما به دلیل سیستم قفل امنیتی قادر به انجام اینکار نیستند. 
ماجرای فیلم بر سر تلاش های این گروه برای فرار و بقاست که یک داستان هیجان انگیز و به خودی خود ترسناک رو رقم می زند.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم یازده سپتامبر

فیلم ۱۱/۹ یک فیلم اکشن، درام آمریکایی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مارتین گیگی و نویسندگی اشتراکی گیگی و استیون گلبیوفسکی است. فیلم یازده سپتامبر براساس نمایشنامه صحنه آسانسور اثر پاتریک جیمز کارسون است که در جریانات حملات ۱۱ سپتامبر در مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک اتفاق می افتد. ما در فیلم یازده سپتامبر شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون چارلی شین، ووپی گلدبرگ، جینا گرشون، لوئیس گوزمن و ژاکلین بیست میشیم. این فیلم در تاریخ هشتم سپتامبر نزدیک به سالگرد این واقعه تلخ در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.
چارلی شین در نقش جفری کیج بازیگر آمریکایی مبتلا به اچ آی وی هست ولی همچنان به فعالیت های هنری خودش ادامه میده و ضعفی از سال 2011 به بعد که به این بیماری مبتلا شده نشون نداده. او از سال 1973 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد. برای مثال او در فیلم سه تفنگدار 1993 و سریال دو مرد و نصفی 2011 نیز بازی کرده. همچنین در انیمیشن محبوب فمیلی گای نیز به عنوان صداپیشه حضور دارد. 
جینا گرشان بازیگر و خواننده آمریکایی، در نقش ایو در گذشته در فیلم هایی نظیر P.S. I love you 2007 و فیلم face off 1997 نیز بازی کرده. فیلم یازدهم سپتامبر آخرین کار او تا امروز است. 
لوئیس گازمن که به تازگی شاهد هنرنمایی اش در نقش پدر خانواده، گومز آدامز در سریال Wednesday بودیم در این سریال نقش ادی رو ایفا می کنه. او در گذشته در فیلم هایی نظیر Cleaner 2007 و فیلم پدر روحانی 2018 هنرنمایی کرده.

 

عملکرد فیلم یازدهم سپتامبر

فیلم یازده سپتامبر در آمریکا و کانادا ۱۷۰ هزار دلار و در سایر مناطق حدود ۳۰ هزار دلار فروخت که اون رو در نهایت به فروش باکس آفیس جهانی بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار رسوند. فیلم ۱۱ سپتامبر 2017 در مجموع در 425 سینما به روی پرده رفت. 
در وبسایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم براساس 10 نقد با میانگین امتیاز 20 درصد تایید شد. همچنین در وب سایت متاکریتیک، براساس نظر چهار منتقد میانگین نمره 20 از صد رو گرفت که نشون دهنده بررسی های عموما نا مطلوب است. 
روزنامه لس آنجلس تایمز در پاسخ به نمره کمی که به فیلم یازده سپتامبر 2017 داده گفت فیلم مخاطب رو به سمت احساساتی هدایت می کند که هیچ ربطی به احساسات واقعی و آشفتگی های اون روز نداره. دانلود فیلم یازده سپتامبر مناسب افراد سخت گیر نیست ولی برای گذراندن ساعتی پر هیجان انتخاب خوبی می تونه باشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.