دانلود فیلم
Destination Wedding مقصد عروسی

1887 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1.3K
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Destination Wedding
دانلود فیلم Destination Wedding

خلاصه فیلم Destination Wedding 2017

الی همیلتون برای طولانی مدت با زحمت و تلاش برای رفتن به مقصد عروسی خواهرش برنامه ریزی کرده است. با ورود مهمانان به یک بهشت ساحلی، الی با دوست پسر سابقش، گرگ، که از قضا ساقدوش اصلی داماد نیز هست، برخورد می کند. وقتی عروس و داماد در ساحل محل عروسی حاضر نمی شوند، الی و گرگ باید به مهمانان دروغ بگویند و مطمئن شوند که همه چیز درست است. در حالی که چند روز دیگر به عروسی باقی مانده است، و الی مطمئن نیست که خواهرش حاضر شود یا خیر، او و گرگ باید عروسی را نجات دهند در حالی که به طور همزمان عاشق یکدیگر می شوند...

 

عوامل ساخت فیلم مقصد عروسی 2017

فیلم Destination Wedding فیلمی در ژانر کمدی و عاشقانه محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگرانی جیمز هد و نویسندگی نینا وینمن است. در این فیلم شاهد هنر نمایی بازیگرانی چون الکسا پناوگا در نقش الی همیلتون، جرمی گویلبت در نقش گرگ ماونت و آندره بروکز در نقش مندی همیلتون هستیم. شبکه هالمارک، ماه جون و عروسی خود را با یک کمدی رمانتیک فوق العاده آغاز کرد. الکس پنا وگا را به نمایش می گذارد. او نقش شخصیت برنامه ریز، الی همیلتون را بازی می کند. در پی نامزدی عاشقانه مندی، خواهرش، الی خودش را به سمت کاری می‌اندازد که تو انحام دادنش بهترینه ولی مشکلات پیچیده تر از این حرفاست...
جیمز هد کارگردان امریکایی است که برای کارگردانی سریال هایی چون سریال Reaper و سریال R.L. Stine's the haunting hour به شهرت رسید. او تا به حال نامزد دریافت نه جایزه در بخش های کارگردانی و فیلمبرداری شده.
الکس پنا وگا بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که بیشتر شهرت خودش رو برای بازی در سری فیلم Spy Kids و فیلم From Prada to Nada 2011 بدست آورد. او همچنین در سریال The loud house و سریال The Casagrandes به ایفای نقش پرداخته.
جرمی گیلبوت در نقش گرگ فیلم Destination Wedding 2017 بازیگر و تهیه کننده کانادایی است. موفق ترین کاری که درش نقش آفرینی کرده سریال Battlestar Galactica و فیلم Two For The money 2005 بوده‌.

 

عملکرد فیلم Destination Wedding 2017

این فیلم به اندازه کافی درام دارد که آدم را درگیر نگه دارد، زیرا شانس با موفقیت به پایان رسیدن اون عروسی به طور فزاینده ای ضعیف به نظر می رسد. ممکن است الی و گرگ بتوانند بیشتر مهمانی را سرگرم کنند، اما مادربزرگ گلدی (پائولا شاو) احمق نیست. با این حال، سرمایه گذاری در رابطه مندی و گرگ یا ازدواج آنها سخت است. مشکلات رابطه آنها ممکن است موازی با چهره های الی باشد، اما این زوج بیشتر به عنوان یک طرح داستان عمل می کنند تا به عنوان شخصیت کامل.فیلم مقصد عروسی ۲۰۱۷ در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز نقدی دریافت نکرد اما کاربران این وب سایت به این فیلم نمره ۴۷ درصد تایید دادن. همچنین کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۹ از ده رو دادن و اون رو عاشقانه کمدی سرگرم کننده برای اخر هفته توصیف کردن. دانلود فیلم مقصد عروسی ۲۰۱۷ برای افرادی که به دنبال یک فیلم درگیر کننده نیستند و صرفا یک ساعت و نیم به سرگرمی خوب و شاد نیازمندن پیشنهاد میشه. 
دانلود فیلم Destination Wedding 2017. و تماشای اون رو بیشتر برای مناظر طبیعی و زیباش در اولویت قرار بدین.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.