دانلود فیلم
Allure

2785 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2K
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Allure
دانلود فیلم Allure

خلاصه فیلم جذابیت ۲۰۱۷

لورا دریک (ایوان ریچل وود) یک زن جوان از نظر عاطفی آشفته ست که به عنوان نظافتچی خانه برای شرکت پدرش کار می کند. یک روز، لورا در حین کار با نوجوانی ناراضی به نام اوا (جولیا سارا استون) آشنا می شود. ایوا یک دختر شانزده ساله پیانیستی با استعداد است که زندگی سختی به واسطه مادرش بر او تحمیل شده. این زوج یک رابطه غیر منتظره با یک دیگر ایجاد می کنند و لورا در نهایت اوا را متقاعد می کند که مادر مزخرفش رو ترک کند و با او نقل مکان کند. اگرچه این رابطه در ابتدا کار می کند، اما اضطراب لورا به زودی او را مورد اذیت و آزار و کنترل قرار می دهد و یک پیوند ناپایدار بین دو زن ایجاد می شود و چالش هایی که باید بر اون ها غلبه کنند. ایوا حالا تبدیل به وسواس فکری لورا شده است...

 

عوامل ساخت فیلم Allure 2017

فیلم جذابیت یک فیلم مهیج روان شناختی کانادایی است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ می باشد که توسط کارلوس و جیسون سانچز نویسندگی و کارگردانی شده. جذابیت اولین تجربه فیلم بلند این دو است. در این فیلم بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، جولیا سارا استون و دنیس اوهر به ایفای نقش پرداختند. 
فیلم Allure 2017 اولین بار با نام A worthy Companion در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۷ به نمایش در اومد. در ماه دسامبر همون سال TIFF این فیلم را به لیست ده فیلم برتر سال کانادا اضافه کرد.
ایوان ریچل وود در نقش لارا، بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی است. او تا به حال سه نامزدی برای حشنواره امی و سه نامزدی برای مراسم گلدن گلوب دریافت کرده. ایوان ریچل وود را اکثرا بخاطر بازی او در سریال وست ورلد 2016 می شناسیم.
جولیا سارا استون بازیگر کانادایی متولد 1997 است که بخاطر بازی در فیلم هایی نظیر Honey bee 2018 و فیلم Come true 2020 شناخته شد.

 

عملکرد فیلک Allure 2017

در وبسایت جمع اوری نقد راتن تومیتوز این فیلم بر اساس ۲۸ نقد، ۴۶ درصد تایید و میانگین امتیاز ۵.۸۸ از ده را گرفت. کاربران این وبسایت درمورد فیلم جذابیت ۲۰۱۷ می گویند: فیلم Allure دارای سبک بصری و ایوان ریچل وود جذاب است اما داستانی که ناشیانه در این فیلم روایت می شود این فیلم هیجان انگیز رو دارای بار جنسی ضعیف تر می کند. در متاکریتیک فیلم دارای میانگین وزنی امتیاز ۵۴ از ۱۰۰ بر اساس ۱۱ نقد می باشد که دانلود فیلم Allure 2017 و تماشای اون رو به طور متوسط پیشنهاد می کند. برادران سانچز به واسطه کارگردانی این فیلم نامزدی جایزه DGC Discovery انجمن کارگردانان کانادا را دریافت کردند. دانلود فیلم Allure 2017 به طرفداران فیلم هایی مثل فیلم Blue is the warmest color یا My days of mercy پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.