دانلود فیلم
Kiss and Cry ببوس و گریه کن

2994 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3114
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kiss and Cry
دانلود فیلم Kiss and Cry

خلاصه فیلم Kiss and cry 2017

کارلی ال آلیسون (سارا فیشر) یک اسکیت باز 17 ساله رقابتی در تورنتو است. شعار او این است، همیشه لبخند بزنید / دلیلی برای خوشحالی پیدا کنید. او برای به دست آوردن جایگاهی در تیم ملی کانادا تمرین می کند و شتاب بیشتری پیدا می کند، از آواز خواندن لذت می برد، خانواده و دوستان خوبی دارد و در یک مهمانی، با جان، مردی خوش تیپ و شیرین آشنا می شود. همانطور که به نظر می رسد اوضاع آنها نمی توانند بهتر شود، بدتر می شود. کارلی شروع به احساس بیماری می کند، او شروع به تجربه تنگی نفس شدید می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Kiss and Cry 2017

فیلم ببوس و گریه کن (به انگلیسی: Kiss and Cry) یک فیلم زندگینامه ای محصول سال ۲۰۱۷ کانادا به کارگردانی شان سیسترنا است. این فیلم زندگی کارلی آلیسون را به تصویر می کشد که از یک نوع نادر سرطان رنج می برد. این فیلم در مکان های واقعی مختلف مانند خانه و اتاق خواب کارلی، پیست اسکیت، کلاس‌های درس و بیمارستان‌ های تورنتو فیلم برداری شد. در این فیلم، دوست واقعی کارلی، سارا فیشر، بازی می کند. در طول فیلم، فیشر با استفاده از کلمات موجود در پست های وبلاگ واقعی آلیسون و اجرای یوتیوب، دیوار چهارم را می شکند. نامه ای که کارلی می نویسد و خطاب به «سرطان» می نویسد نیز تا حدی سخنان واقعی اوست.
سارا فیشر بازیگر و تهیه کننده است که برای بازی در سریال Degrassi: The next generation که ۷۸ قسمت دارد و محصول کشور کاناداست به شهرت رسیده است. او همچنین در فیلم هایی چون فیلم Fall out 2015 و فیلم Roxy 2018 هنرنمایی کرده است.

 

عملکرد فیلم ببوس و گریه کن ۲۰۱۷

فیلم Kiss and Cry 2017 در دهم فوریه 2017 منتشر شد. در فیلم ببوس و گریه کن شخصیت ها همه در درون و بیرون زیبا هستند. روحیه شجاع کارلی الهام بخش است. این واقعیت که خانواده، همکلاسی ها و دوستانش در طول نبرد از او حمایت می کنند بسیار تأثیرگذار است. کمپین کوتاه کردن مو اشک آور است. صحنه های زیادی وجود دارد که باعث می شود مردم نیز لبخند بزنند. و مخاطب به این فکر می کند خیلی خوبه که میتونن با تعویض لوله تراکئوستومی کمدی بسازن. شام بزرگ آخر هم مرا خوشحال می کند. این واقعیت که دوست واقعی کارلی نقش او را بازی می کند نشان می دهد که دوستان کارلی چقدر شجاع و دوست داشتنی هستند. زندگی کوتاهی بود، اما زندگی خوب و دوست داشتنی.فیلم Kiss and Cry 2017 با اقتباس از یک داستان واقعی است، چیزی که این فیلم را بسیار قدرتمند می کند همه عناصری است که در آن وجود دارد. برای دانلود فیلم Kiss and Cry 2017 به پایین صفحه‌ مراجعه کنید. داستان دختری با نوع نادر سرطان است که با حفظ ذهن و بدن مثبت با آن مبارزه می کند، حتی با لوله نای که هنوز آواز می خواند، اسکیت می زند و تا آخر مبارزه می کند. مکان‌ها خانه کارلی، مدرسه او، بیمارستانی که در آن بود و دوست صمیمی سارا فیشر نقش او را بازی می‌کند. هیچ کلمه ای برای توصیف ظرافت این فیلم وجود ندارد، کارگردان شان سیسترنا با عشق فیلم Kiss and Cry 2017 را خلق کرده. مخاطبان سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۸ از ده رو دادند. دانلود فیلم Kiss and Cry 2017 رو به طرفداران فیلم پنج متر فاصله و فیلم ستاره بخت ما پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.