دانلود سریال
Hannibal هانیبال

9161 تعداد بازدید
User 45
10
/
9.22
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hannibal
دانلود سریال Hannibal

خلاصه داستان سریال Hannibal

شما در سریال Hannibal داستان زندگی یک روانشناس با نام هانیبال لکتر را می‌بینید که از نظر ویژگی‌های ظاهری بسیار آراسته و شیک است و زندگی معمولی دارد؛ اما در ادامه داستان متوجه می‌شوید این روانشناس یک قاتل حرفه‌ای است که برای از بین­بردن بیماران خود از فجیع‌ترین روش‌ها استفاده می‌کند.

 نقش روانشناس منفی این فیلم به یک بازیگر و ورزشکار دانمارکی سپرده شده که بهترین انتخاب ممکن است. شخصیت اصلی این سریال هانیبال است. اما یک مأمور FBI به­ عنوان ویل گراهام از روش‌های خاصی برای پیدا کردن افراد قاتل در طول سریال استفاده می‌کند.

در ابتدای داستان این فیلم ویل گراهام در کنار هانیبال قرار دارد و هر دو برای پیدا کردن قاتلان همکاری می‌کنند اما پس از مدتی ویل به این نتیجه می‌رسد که هانیبال خود یک آدمکش حرفه‌ای است. هانیبال در کشتن افراد مختلف روش‌های بسیار جذابی به­ کار می­برد و قسمتی از گوشت بدن افراد به قتل رسیده را به ­عنوان یک غذای لذیذ برای مهمانان خود استفاده می‌کرد.

 البته این روانشناس پس از دستگیر شدن از داخل زندان نیز به کار‌های خود ادامه می‌دهد و جذابیت داستان Hannibal را حفظ می­کند.

 

نقد و بررسی سریال Hannibal

در میان مخاطبان فیلم های مختلف خارجی و سریال های هیجان‌انگیز افراد زیادی به ژانر جنایی، درام و تخیلی علاقه‌مند هستند و از دیدن این فیلم‌ها لذت می‌برند. سریال Hannibal یک سریال خاص است که در آن زندگی یک دکتر روانشناس قهار به نمایش کشیده شده و در عین حال ابعاد دیگر زندگی او به ­عنوان یک قاتل زنجیره‌ای و آدمخوار نیز در این فیلم مشخص است. 

 

شخصیت منفی هانیبال

این فیلم پس از به نمایش درآمدن توانست مورد توجه ویژه قرار بگیرد و در سینمای هالیوود برای ساخت برخی از فیلم‌ها استفاده شود. شخصیت منفی هانیبال در این فیلم به حدی منفور است که در مؤسسه فیلم آمریکا توانسته به­ عنوان بهترین نقش منفی موجود در کل فیلم‌های تاریخ دست پیدا کند. دیدن این فیلم به افرادی توصیه می‌شود که علاقه‌مند به فیلم‌های پلیسی و جنایی هستند.

 

 

نگاهی به سریال هانیبال از دید منتقدان

بر اساس نظر منتقدان نحوه شخصیت­پردازی در این سریال بسیار متعادل بود اما می‌توانست بهتر نیز باشد. شخصیت باهوش و تخیلی ویل گراهام با شخصیت خطرناک دکتر لکتر ادغام می‌شوند و مخاطب را درگیر می‌کنند. فرایند داستان­گویی در طول این سریال فوق‌العاده است و قسمت‌های مختلف به­ صورت دومینو‌وار طراحی شده­اند. 

در حالت کلی ساخت سریال Hannibal اغراق‌آمیز نیست و با واقعیت‌ها تطابق دارد. همچنین شخصیت‌ها همانند مردم یک جامعه عادی هستند که این ویژگی باعث شده فیلم بسیار قوی و خوب پیش برود و روابط میان شخصیت‌ها نیز بسیار مطلوب طراحی شده است. فرایند طراحی صحنه، رنگ‌پردازی، فیلمبرداری و نورپردازی در نوع خود بسیار زیبا هستند و ساختار فوق‌العاده‌ای دارند.

 

بررسی جزئیات سریال Hannibal

سریال هانیبال یک ژانر جنایی و درام است که در ابتدا از شبکه NBC پخش می‌شد. این فیلم به زبان انگلیسی ساخته شده و کشور سازنده آن آمریکا است. سال ساخت این سریال به ۲۰۱۳ برمیگردد و دارای 3 فصل ۱۳ قسمتی است. مدت زمان هر قسمت نیز ۴۳ دقیقه است.

 

جمع‌بندی

سریال Hannibal از بهترین مجموعه‌های ساخته شده آمریکایی است که عملکرد دو فصل اول آن فوق‌العاده قوی است اما به-دلیل استقبال ضعیف از فصل ۳ ادامه پروژه آن لغو شد. دیدن این فیلم به افرادی توصیه می‌شود که علاقه زیادی به سریال های هیجانی و جنایی دارند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-26 15:06:21
    میشه لطفا زیرنویسشو بزارید..
  • 1399-10-17 03:53:57
    بهترین سریالی بود که به عمرم دیده بودم! پشم و کرک براتون نمی‌مونه!!! و به درد گیاه‌خوارا هم نمی‌خوره!!! xD
  • 1400-06-01 07:43:48
    یکی از سنگین ترین سریالاییه که تو بخش روانشاسی دیدم واقعا حرف واسه گفتن داره پس اگه این سریالو میبینین واقعا احتیاجه به دیالوگها فوقالعاده دقت کنین
  • 1399-08-16 05:17:23
    عریان ترین صحنه های خشم و خشونت رو تو این سریال دیدم طوری که سریال های دیگه با این ژانر برام لطیف شدن ( :
  • RIM
    1399-02-01 18:54:19
    یکی از بهترین سریالاست..اگر طرفدار ژانر جنایی و رازآلود هستید حتما نگاش کنید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.