دانلود سریال
Marianne ماریان

3814 تعداد بازدید
User 2
10
/
5.5
AnimeList Rating
User 16K
10
/
7.4
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Marianne
دانلود سریال Marianne

خلاصه داستان سریال Marianne

اسم این مجموعه ماریان است؛ این نام از کدام شخصیت الهام گرفته شده است؟ داستان در مورد جوانی است که اِما نام داشته و نویسنده است. این نویسنده جوان، تا به ‌حال کتاب­های ترسناک زیادی را نوشته اما اخیرا متوجه شده اتفاقات ناگواری پیش می‌آید که سرمنشا اصلی آن‌ها همین کتاب‌های ترسناکی هستند که نوشته شده‌اند. 

این اتفاق‌ها مربوط به شخصیت‌های اصلی شیطانی کتاب‌هایی هستند که اِما آن‌ها را خلق کرده است. این شخصیت‌های شیطانی و ترسناک در دنیای واقعی حضور داشته و به سراغ اِما و افراد نزدیک او می‌روند. سریال Marianne، بر‌اساس نام ماریان که شخصیت اصلی یکی از کتاب‌های اِما است، ساخته شده است. 

داستان اصلی دلهره‌آور و وحشت‌انگیز این Serial مربوط به زنی شیطانی است که خود را با نام ماریان، همسر اهریمن معرفی می‌کند. زمانی‌که اِما به شهر تولد خود باز‌می‌گردد، حس می‌کند یک روح در رویا‌ها، او را اذیت می‌کند.

اما پس از مدتی متوجه می‌شود، رویایی وجود نداشته و ماریان به زندگی واقعی او ورود کرده است. تمامی عناصر به‌کار‌رفته در سریال، این حس ترس و وحشت را بیش از پیش می‌کنند.

 

معرفی مینی سریال Marianne و بررسی آن 

دوست دارید با سریالی مواجه شوید که بسیاری از ویژگی‌های خفن و عالی را در خود جای داده باشد و در عین حال، ترسناک و وحشت‌آور هم باشد؟ اگر طرفدار چنین ژانر‌هایی هستید و می‌خواهید با یک مجموعه مواجه شوید که تصویر‌سازی عالی داشته و همه چیز را طبق برنامه‌ریزی درستی پیش برده باشد، پس چه بهتر که با Marianne آشنا شوید. این مجموعه را می‌توان یک سریال بی‌عیب و نقص دانست که حتی به ترکیب رنگ‌ها و ایجاد تناسب میان آن‌ها هم دقت شده است. 

 

ژانر ترسناک ماریان

با توجه به مسائلی که گفته شد و همچنین ترسناک بودن داستان آن، منتقدان چنین ژانر‌هایی، ماریان را تحسین کرده و آن را یکی بهترین‌ها در این عرصه نامیدند. شک نکنید که با دیدن آن، تصور‌تان از یک مجموعه ترسناک عوض شده و هر فیلم و سریالی که تا به‌حال دیده‌اید را در یک کفه و ماریان را در کفه‌ای دیگر قرار می‌دهید. 

وقتی به تماشای این سریال بنشینید، خواهید دید که همه چیز در وحشت و ترس خلاصه نشده و کمی از طنز و اندوه هم چاشنی آن شده‌اند. Marianne را می‌توان همچون هدیه‌ای ارزشمند برای طرفداران ژانر ترسناک کنار گذاشت. 

 

نگاهی به شرکت‌های سازنده، سال تولید و قضیه کنسل فصل دوم

کمپانی‌های Federation Entertainment و Empreinte Digitale در سال 2019 به تولید سریالی به نام Marianne پرداختند که کارگردانی آن به‌عهده ساموئل بودین ( Samuel Bodin ) بود. این مجموعه درام، ترسناک، هیجان‌انگیز و راز‌آلود، محصول کشور فرانسه است.

شرکت‌های سازنده آن قصد داشتند تولید فصل دوم را در 2020 از سر بگیرند؛ اما از انجام این کار پشیمان شدند. البته فصل اول ماریان هم به‌ گونه‌ای است که می‌توان در نهایت، از آن نتیجه مطلوبی گرفت و داستانی باز ندارد. 

 

 

نتیجه ای از ماجرای مینی سریال ماریان 

داستان این سریال مربوط به ترس و وحشت بوده و ماریان که یکی از شخصیت‌های شیطانی کتابی است که اِما آن را نوشته، خود را به ‌عنوان همسر اهریمن معرفی می‌کند. سریال Marianne که در سال 2019 در یک فصل تولید شده، در نوع خود، یکی از بهترین‌های ژانر ترسناک است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.