دانلود سریال
Carnival Row گذر کارناوال

7177 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.05
AnimeList Rating
User 76107
10
/
7.7
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Carnival Row
دانلود سریال Carnival Row

خلاصه داستان سریال Carnival Row

داستان در مورد سرزمینی به نام فی است که حالا پس از چند سال و گذشت بسیاری از اتفاقات در آن، به جهنمی تبدیل شده که افراد ساکن آن دیگر توانایی زنده‌ماندن در این شهر را ندارند و در حال مهاجرت هستند. این شهر متعلق به جمهوری بورگ بود؛ البته تا زمانی که این جمهوری با جنگ به بیگانگان نپرداخته بود. 

حدود هفت سال پیش در این جنگ، جمهوری بورگ نتوانست از شهر خود حفاظت کرده و آن را به دشمنان واگذار کرد.  با توجه به اینکه Carnival Row یک سریال فانتزی است، در آن انسان‌ها به همراه موجودات افسانه‌ای بازی کرده و در نهایت بهترین مجموعه را می‌سازند.

البته همه چیز میان آن‌ها به‌خوبی پیش نمی‌رود. وقتی انسان‌های ساکن شهر فی گروه‌گروه به شهر‌های دیگر جمهوری چک مهاجرت می‌کنند، این ازدحام و شلوغی باعث ایجاد تنش و درگیری میان آن‌ها با موجودات افسانه‌ای می‌شود.

در این بین، یک قاتل پیدا می‌شود که افراد بسیاری را قربانی کرده و به بد‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رساند. حال رایکرافت فیلوستریت که یک بازرس پلیس است، وارد ماجرا می‌شود. 

 

دوست دارید در مورد سریال Carnival Row چه چیز هایی بدانید!؟

 طرفدار سریال های درام-فانتزی هستید و نمی‌دانید پس از تمام‌شدن گیم آو ترونز به تماشای کدام سریال بنشینید؟ سبکی که در پیش گرفته بودید، یکی از بهترین‌ها در این عرصه بود که شاید برخی گمان کنند، چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند. اما شما می‌توانید با تماشای Carnival Row کمی از تشنگی خود به دیدن چنین سریال هایی را کمتر کنید. دورانی که پس از گیم آو ترونز آمده را می‌توان یکی از بهترین دورانی دانست که سریال هایی با سبک فانتزی می‌توانند جولان داده و بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب کنند. 

 

صحنه‌هایی فانتزی و درام

البته تمامی این شرایط برای آن بیان شد که متوجه شوید، یک مجموعه پس از گیم آو ترونز باید چقدر قوی و پر‌محتوا باشد که بتواند نیاز مخاطب را به دیدن صحنه‌هایی فانتزی و درام برآورده کند. همه چیز باید در نهایت خلاقیت و نوآوری باشد که منتقدان نتوانند انگ تکراری و خسته‌کننده‌بودن را به آن بزنند. 

با این اوصاف، وظیفه بسیار سنگینی بر روی دوش تولید کننده آن مجموعه قرار دارد. Carnival Row را می‌توان یکی از آن‌هایی دانست که عوامل سازنده آن توانسته‌اند تمامی این موارد را به‌خوبی سنجیده و به اجرا در آورند. 

 

بررسی جزئیات بیشتر در مورد سازندگان و تاریخ انتشار سریال Carnival Row

Carnival Row که محصول کشور آمریکا است توسط تراویس بیچام (Travis Beacham) و رنه اچواریا (Rene Echevarria) ساخته شده است. داستان‌های مختلفی در این سریال خودنمایی کرده‌اند. 30 آگوست سال 2019، سالی بود که سرویس ویدیویی آمازون به انتشار این سریال در هشت قسمت پرداخت. پس از آن بود که این مجموعه، از فصل دوم این سریال خبر داد. 

 

نتیجه ای از ماجرا های خیابان کارنیوال

این سریال که یکی از محصولات آمریکایی تولید‌شده توسط دو شخصیت بزرگوار است، در سال 2019 و توسط آمازون منتشر شد. داستان‌های مختلفی در Carnival Row جمع شده و در نهایت یکی از بهترین مجموعه‌های درام-فانتزی را تشکیل دادند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-10-13 12:52:06
    زیرنویس انگلیسیش رو کسی نداره اپلود کنه؟
  • 1398-09-16 13:14:51
    بخش دانلود زیرنویس کار نمیکنه... نمیشه مث مال انیمه ها اپلودشون کنید؟؟؟؟؟
    • 1398-09-16 13:14:58
      مشکلی نداره این بخش.
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1398-08-08 13:32:58
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    داستانش خیلی جالبه کلا تو هر قسمتش یه هیجان خاصی داره ممنون انیمه لیست 🥰🤩
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.