دانلود سریال
When They See Us

با زیرنویس فارسی چسبیده
5996 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال When They See Us
دانلود سریال When They See Us

خلاصه داستان سریال When They See Us

ماجرا به یک تعرض در سال 1989 باز می‌گردد. در این سال، چهار مرد جوان سیاه پوست آمریکایی آفریقایی و یک مرد که اسپانیایی است، متهم به تجاوز به زنی سفید پوست می‌شوند. همه‌ چیز در حالی اتفاق افتاد که آن‌ها مقصر نبوده و بی‌گناه بودند. با این‌حال، این پنج فرد به اجبار اعتراف کردند به چنین زنی که در پارک و در‌حال قدم‌زدن بود، تعرض و تجاوز کردند. در سریال When They See Us، زمانی داستان جالب می‌شود که این افراد، توسط رسانه‌ها مورد بازدید قرار گرفته و تمامی افراد خواستار محکوم‌شدن آن‌ها بودند. 

 

اعتراف اجباری به جرم

این مرد‌های جوان، تنها 14 الی 15 سال سن داشتند؛ برخی از والدین آن‌ها، مجبور‌شان می‌کردند که به انجام چنین کاری اعتراف کنند؛ در‌ صورتی که آن‌ها اصلا روح‌شان هم از ماجرا خبر نداشت. وقتی رسانه‌ها، چندین نوجوان سیاه‌پوست را همانند جانی‌هایی نشان دادند که بسیار وحشی هستند و به هر جنایتی می‌پردازند، سیاست آمریکا وارد عمل شد.

ماجرا از آنچه که فکر می‌کنید هم مهم‌تر و جدی‌تر بود؛ دختر 28 ساله سفید پوست که تریشا میلی نام داشت، در کما بوده و امیدی به زندگی او نبود! 

 

سریال When They See Us

رابرت دنیرو در سال 2019 به تولید سریال آمریکایی When They See Us پرداخت که نتفلیکس آن را از شبکه خود پخش کرد. یک فصل از این مجموعه، ساخته شده که دارای چهار قسمت است. ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردانی این پروژه در ژانر زندگی‌نامه را به ‌عهده داشت. 

سریال وقتی آن‌‎ها ما را می‌بینند، مربوط به پنج نوجوان 14 الی 15 ساله است که به پارکی رفته بودند تا انرژی خود را با ضرب­وشتم تخلیه کنند و خودی نشان دهند؛ اما وقتی پلیس سر می‌رسد، دختری سفید پوست را پیدا می‌کند که به آن تعرض شده است. 

پلیس‌ها فکر می‌کنند کار آن‌ها است؛ به همین دلیل این پنج نوجوان سیاه‌پوست را مجبور به اعتراف کاری می‌کنند که آن را انجام نداده‌اند. 

 

نقد سریال When They See Us

اگر فکر می‌کنید توپ هم نمی‌تواند شما را تکان داده و هیچ چیز آن‌قدر مهم نیست که خوشحالی‌تان را به ‌هم بزند، می‌توانید به تماشای مینی سریال When They See Us بنشینید. این مجموعه را می‌توان یکی از تلخ و غمگین‌ترین تراژدی‌هایی دانست که از شبکه نتفلیکس پخش شده‌اند. 

فکر می‌کنید زمانی‌که متوجه شوید کل ماجرا، بر‌اساس واقعیت نوشته شده، چه واکنشی نشان خواهید داد؟ تمامی سکانس‌های این سریال به ‌صورتی چینش شده‌اند که بتوانند به‌نوعی، مخاطب را جذب خود کرده و افراد را تحت‌تاثیر قرار دهد. 

بسیاری از افراد دوست دارند به تماشای فیلم و سریال هایی بپردازند که جنبه‌های مختلفی داشته و بتوان با کمی تعمق، به این جنبه‌ها پی برد. اگر شما هم در این دسته قرار دارید و می‌خواهید به بسیاری از جنبه‌های سیاسی یک سریال دست یابید، بهتر است با مجموعه (وقتی آن‌ها ما را می‌بینند) آشنا شوید.

When They See Us با ژانر زندگی‌نامه‌ای که دارد، می‌تواند بسیاری از مخاطبان طرفدار این سبک را به سمت خود جذب کند. یکی از دلایل تحسین منتقدان را می‌توان در ژانر و همچنین بازی عالی شخصیت‌ها دانست. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-08-25 14:47:26
    سلام این فیلم و سریال هایی که میزارین چرا زیرنویس فارسی ندارن؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.