دانلود سریال
Spinning Out

3228 تعداد بازدید
User 1
10
/
4
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Spinning Out
دانلود سریال Spinning Out

خلاصه داستان سریال Spinning Out

داستان این سریال مربوط به فردی است که اسکیت‌بازی کرده و قصد دارد در المپیک اسکیت نمایشی شرکت و جایزه را نسیب خود کند. این اسکیت‌سوار حرفه‌ای و ماهر که تنها است، کیت بیکر نام دارد. او امید دارد در مسابقه‌ای که قرار است شرکت کند، برنده شده و خودی نشان دهد. Spinning Out از جایی جذاب و شگفتی‌آور می‌شود که کیت، دیگر در این حرفه فعالیت نکرده و در ‌واقع، آن را از‌ دست می‌دهد. همه چیز در همین بخش خلاصه نشده و داستان هنوز ادامه دارد؛ بهتر است به پیش‌آمد‌هایی جذاب، امیدوار باشید. 

 

اسکیت سواری حرفه ای در سریال

کیت با اینکه در حرفه اصلی خود موفق نشده و آن را به ‌آسانی از‌دست داد، همکار یکی از اسکیت‌سوارانی شد که در این موضوع، بسیار با‌استعداد بود. اما آنقدر‌ها هم که به‌نظر می‌رسد، این همکاری به نفع او تمام نشد؛ چرا که کیت رازی داشت که اصلا نمی‌خواست فاش شده و روزی برملا شود. 

در همان ابتدای این همکاری، همه چیز در معرض نابودی قرار گرفت و راز کیت، فاش شد. این راز در داستان سریال Spinning Out، چه بود؟ چنین رازی، آن‌قدر اهمیت داشت که می‌توانست آینده این اسکیت‌سوار حرفه‌ای را از هم بپاشاند. 

با این‌حال، او سعی کرده اوقاتی که در اختیار دارد را به‌خوبی بین پیش­خدمتی، زمین یخ و همچنین خانواده‌اش تقسیم کند. مادر کیت، یکی از اسکیت‌بازانی است که سابقه خوبی داشته و در عین این کار، به بزرگ‌کردن کیت و خواهر کوچک‌تر آن پرداخته است. 

 

سریال Spinning Out

اگر طرفدار مجموعه‌های درام هستید، بهتر است این فرصت را از‌دست نداده و هرچه زود‌تر به تماشای این سریال بنشینید. بازیگرانی که در این مجموعه قرار داشتند، به بهترین شکل ممکن، وظایف خود را انجام داده و در نهایت، یکی از بهترین سریال‌ها را تولید کرده‌اند.

شخصیت اصلی داستان که کیت بیکر است، با بازی کایا اسکودلارو، جان گرفت؛ کایا توانست به این شخصیت که در مضیقه قرار دارد، بهترین حالت را داده و شیره وجودی آن را نمایان کند. ساخت این سریال یک قسمتی به‌عهده فردی به نام سامانتا استراتون بود. 

این مجموعه یک فصلی که محصول کشور آمریکا است، در سال 2020 و توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. ژانر این سریال را می‌توان درام-ورزشی دانست. سامانتا استراتون (Samantha Stratton) علاوه ‌بر سازندگی، وظیفه کارگردانی  Spinning Out را هم بر‌عهده داشت. 

در این سریال، یک قهرمان المپیکی، می‌خواهد میان تعریفی از عشق، سلامت و خانواده، در زندگی خود تعادل مناسبی را به‌وجود بیاورد. "چرخش" به زبان انگلیسی بوده که کار را برای بسیاری از افراد آسان کرده است. 

 

نقد سریال Spinning Out

برخی منتقدان، نگاه چندان ویژه‌ای به این مجموعه یک فصلی نداشتند. اما برخی دیگر، دقیقا در مقابل آن‌ها بوده و چنین سریال محشری را تا حد زیادی، مورد تحسین قرار دادند. با اینکه نتفلیکس خبر تمدید آن را در فصل دوم مردود اعلام کرد، اما باز هم بسیاری از افراد همچنان طرفدار پر‌و‌پا قرص Spinning Out هستند. 

این مجموعه توانست با همان یک فصلی که تولید و منتشر کرده، بازخورد‌های عالی داشته و مورد توجه بسیاری از مخاطبان سریال های درام و ورزشی قرار گیرد. این محصول از کشور آمریکا توانست به ‌نوبه خود و با شرایطی که در آن قرار گرفت، در نهایت مجموعه خوبی را برای مخاطبان عرضه کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-06 11:48:30
    ممنون انیمه لیست من خیلی دنبال این سریال بودم مممنونمم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.