دانلود سریال
The Terror ترور

3874 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 46K
10
/
7.9
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Terror
دانلود سریال The Terror

خلاصه داستان سریال The Terror

ماجرای این مجموعه تلویزیونی، به روایت دو کشتی و سرنشینان آن در سال 1845 می پردازد. نام سریال The Terror از نام یکی از این کشتی ها گرفته شده است. کشتی دیگر هم با نام Erebus شناخته می شود. در آن سال، تمامی افرادی که سوار آن ها شده بودند، می دانستند که این کشتی ها، در آن زمان به عنوان پیشرفته ترین کشتی شناخته می شوند. اما چه افرادی و برای چه کاری وارد آن ها شده بودند و به کجا می رفتند؟ فردی به نام سر جان فرانکلین، فرماندهی این وسایل پیشرفته را بر عهده داشت. 

 

داستان ترور

در این کشتی ها، افراد زیادی از خدمه ها گرفته تا افراد سرشناس با مراتب بالا تر حضور داشتند. Erebus و Terror قرار است به سمت قطب شمال بروند؛ برای اینکه تمامی افراد حاضر بتوانند روز های خود را به خوبی سپری کرده و شکم شان را سیر کنند، آذوقه زیادی برای این سفر حدودا دو ساله در نظر گرفته شد. 

این کشتی ها در سریال The Terror از بندر گرین هارت انگلستان شروع به حرکت کرده و به سمت قطب شمال رفتند. فرمانده این وسایل نقلیه بزرگ موجود در آب، یکی از بزرگ ترین کاشفان انگلستان است.

 

سریال The Terror

مجموعه ترور که با نام ترس هم شناخته می شود، سریالی است که ژانر های ماجراجویی، ترسناک، درام و همچنین تریلر روانشناختی را در خود جای داده است. این مجموعه درام ترسناک که محصولی از کشور آمریکا است، بر اساس رمانی ساخته شده که آن هم همین نام را دارد.

این رمان که داستان ترور از روی آن نوشته شده، اثری از دن سیمونز است. می توان پاول ریدی، کیران هایندز، آدام ناگایتیس، توبیاس منزیس، نیو نیلسن و جرد هریس، در دسته برخی از بازیگران The Terror قرار داد. می توان از Edward Berger، Alexandra Milchan، David Kajganich، دیوید دابلید زوکر، دن سیمونز، Guymon Casady و ریدلی اسکات به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه آمریکایی ترسناک نام برد.

 Island of Pag، بوداپست و کرواسی از مکان هایی هستند که تمامی سکانس های ترور در آنجا ضبط و تصویربرداری شده اند. Robyn-Alain Feldman به عنوان تهیه کننده این مجموعه درام ترسناک شناخته می شود. ترور یا ترس که به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای دو فصل و ده قسمت است. 

هر قسمت از The Terror، دارای زمانی بین 42 الی 45 دقیقه است. شبکه ای ام سی آمریکا وظیفه پخش ترور در تاریخ 25 مارس 2018 را به عهده داشت. 

 

نقد سریال The Terror

چیزی که در مورد داستان این مجموعه توضیح داده شد، همه چیز آن نبود؛ برای اینکه با بخش های ماجراجویانه و ترسناک آن مواجه شوید، لازم است به تماشای ترور بنشینید. همین را بدانید که گرفتار شدن در قطب شمال و از دست دادن آن همه آذوقه که برا دو سال جمع شده بود، می تواند تا چه حد به جذابیت مجرا اضافه کند. 

مطمئن باشید اگر سریال The Terror را شروع کنید، از پای آن تکان نمی خورید؛ به خصوص در صحنه های حساس آن! این سریال توانسته در همین ده قسمت، سکانس های بسیار جذاب و محشری را برای بینندگان ارائه دهد. ن ها آ

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.