دانلود سریال
The Outsider بیگانه

6124 تعداد بازدید
User 8
10
/
8
AnimeList Rating
User 87K
10
/
7.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Outsider
دانلود سریال The Outsider

خلاصه داستان سریال The Outsider

این مجموعه تلویزیونی به تحقیقاتی می پردازد که درباره تجاوز و قتل پسر بچه ای 11 ساله است. این پسر بچه 11 ساله در سریال The Outsider، فرانکی پیترسون نام دارد که به او تجاوز شده و کسی که این کار را انجام داده، پس از تجاوز او را تکه تکه کرده و در جنگل انداخته است. کارآگاه رالف اندرسون، وظیفه حل کردن این پرونده را به عهده دارد. شواهد نشان می دهد فرانکی پیترسون که در جنگلی نزدیک شهر اوکلاهاما پیدا شده، به دست مربی بیسبالش کشته شده است. همه چیز، این موضوع را اثبات می کند. 

 

ماجرای تجاوز و قتل

این مسئله تا حدی جدی بود که رالف اندرسون به یکی از مسابقات او رفته و این معلم بیسبال را در وسط زمین و جلوی بسیاری از افراد دیگر به جرم تجاوز و قتل متهم کرد. حالا متهم اصلی این پرونده در سریال The Outsider، همین معلم بیسبال است. 

اثر انگشت این فرد روی ماشینی که در محل پیدا شده و همچنین جسد، کاملا مشخص است، اما پس از مدتی یک جای کار می لنگد! پزشکی قانونی، برخی شاهدان و همچنین فیلم دوربین های مداربسته نشان می دهند این فرد در زمان قتل، در آنجا حضور نداشته و در شهری بسیار دور تر از اوکلاهاما بوده است. 

 

سریال The Outsider

این مجموعه تلویزیونی که یک مینی سریال است، بر اساس رمان بیگانه ساخته شده است. استیون کینگ، این رمان را نوشت و عنوان نویسنده آن را از آن خود کرد. ژانر های ترسناک، جنایی، تریلر روانشناختی و معمایی، از ژانر های قالب بر این سریال هستند. 

می توان از بیل کمپ، یول وازکوئز، سینتیا اریوو، بن مدلسون، میر وینینگهم، جرمی باب، مارک منچاکا و مایکل اسپر به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مجموعه، به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه، محصولی از کشور آمریکا است.

بن مدلسون، دیوید اوگ و کاترین ورنر به عنوان تهیه کنندگان سریال بیگانه شناخته می شوند. البته کاترین ورنر تنها تهیه کنندگی قسمت اول را به عهده داشت. این مینی سریال تنها دارای یک فصل است که همین یک فصل هم ده قسمت را درون خود جای داده است. 

شبکه اچ بی او آمریکا وظیفه پخش The Outsider در تمامی قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از این مینی سریال در تاریخ 12 ژانویه 2020 روی شبکه قرار گرفت. آخرین قسمت آن هم در تاریخ هشتم مارس 2020 منتشر شد. 

 

نقد سریال The Outsider

مجموعه بیگانه را می توان در دسته سریال هایی قرار داد که اوج ترس و جنایی بودن را نشان می دهند. این مجموعه توانست با داستان سرایی جذاب خودش، نظر بسیاری از افرادی که حتی به ژانر های ترسناک و جنایی علاقه ندارند را جلب کند. 

تمامی این ده قسمت به صورتی در کنار هم قرار گرفتند که بتوانند اتفاقات ترسناک و ماجراجویانه همدیگر را تکمیل کرده و فانتزی بودن ماجرا را بیش از پیش نشان دهند. The Outsider توانست در سایت IMDB که سایتی جهانی و بسیار معتبر است، از ده امتیاز، نمره 7.7 را از آن خود کند. 

این امتیاز دهی در این سایت بنا بر نظر بینندگان هر مجموعه تلویزیونی صورت می گیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.